سامسونگ گلکسی واچ 5 پرو با باتری قدرتمند در راه است


سامسونگ گلکسی واچ 5 پرو با باتری قدرتمند در راه است

خانواده سامسونگ گلکسی واچ 4 (https://itresan.com/tag/%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-%d9%88%d8%a7%da%86-4/) شامل ساعت‌های هوشمند شگفت‌انگیزی با تنها یک نقطه ضعف بزرگ یعنی شارژدهی باتری است. ظاهرا کمپانی کره‌ای نیز کاملا از این موضوع آگاه است؛ چرا که شایعات پیش‌تر منتشر شده نشان دادند که دستگاه‌های سری گلکسی واچ 5 مجهز به باتری‌هایی با ظرفیت بالاتر...

خانواده سامسونگ گلکسی واچ 4 شامل ساعت‌های هوشمند شگفت‌انگیزی با تنها یک نقطه ضعف بزرگ یعنی شارژدهی باتری است. ظاهرا کمپانی کره‌ای نیز کاملا از این موضوع آگاه است؛ چرا که شایعات پیش‌تر منتشر شده نشان دادند که دستگاه‌های سری گلکسی واچ 5 مجهز به باتری‌هایی با ظرفیت بالاتر خواهند بود.

اما اکنون این فرضیه به شکلی جدی‌تر مطرح شده است؛ چرا که یک شایعه جدید نشان می‌دهد که در سال 2022، کاربران بایستی منتظر عرضه اسمارت‌واچ برتر سامسونگ با نام گلکسی واچ 5 پرو باشند. این محصول در اواخر سال جاری میلادی روانه بازار شده و در رده‌ای بالاتر از مدل استاندارد گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 5 کلاسیک جای می‌گیرد.

بر اساس شنیده‌ها گلکسی واچ 5 پرو با یک باتری قدرتمند 572 میلی‌آمپرساعتی روانه بازار خواهد شد. برای درک هرچه بهتر موضوع جالب است بدانید که بزرگ‌ترین مدل‌های گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ 4 کلاسیک مجهز به باتری‌هایی با ظرفیت 361 میلی‌آمپرساعت هستند. بنابراین در اسمارت‌واچ آینده سامسونگ، ظرفیت باتری تقریبا 60 درصد افزایش خواهد یافت. این موضوع نویدبخش شارژدهی کمتر از 2 روزه باتری برای کاربرانی با بیش‌ترین میزان استفاده از ساعت هوشمند است.

بر اساس شنیده‌ها، کاربرانی که کلیه امکانات اسمارت‌واچ خود را فعال نمی‌کنند؛ احتمالا می‌توانند برای مدت 48 ساعت از آن استفاده کنند. بی‌تردید این پدیده هیجان‌انگیز به‌نظر می‌رسد. با این‌حال نکاتی وجود دارند که بایستی آنها را مدنظر قرار داد. مورد نخست اینکه گلکسی واچ 5 پرو احتمالا با قیمت‌گذاری حتی گران‌تر از مدل 46 میلی‌متری گلکسی واچ 4 کلاسیک به بازار عرضه خواهد شد؛ گجتی که به نوبه خود نیز ارزان‌قیمت به‌شمار نمی‌رفت. بعلاوه کلیه اطلاعات منتشر شده در مقطع کنونی صرفا در حد شایعات تائید نشده هستند؛ اگرچه گلکسی واچ 5 پرو با شماره مدل SM-R925 موفق به دریافت تائیدیه از یک آژانس کره‌ای شده است.

سامسونگ گلکسی واچ 5 پرو با باتری قدرتمند در راه است

این موضوع صرفا نشان می‌دهد که یک دستگاه سامسونگی با شماره مدل فوق در دست تولید است. از آنجا که شماره مدل این محصول با حرف R آغاز می‌شود؛ لذا می‌توان از تعلق آن به طیف گجت‌های پوشیدنی اطمینان داشت. در حال حاضر هیچ‌گونه جزئیات دیگری پیرامون گلکسی واچ 5 پرو منتشر نشده است. حتی منابع منتشرکننده این شایعه نیز ادعا کرده‌اند که تصمیم سامسونگ برای عرضه گلکسی واچ 5 پرو به‌طور 100 درصدی قابل تائید نبوده و غول کره‌ای کماکان می‌تواند این پروژه را به‌طور کامل لغو نماید. با این‌حال کارشناسان امیدوارند که این سناریو نهایتا عملی نشود. همچنین انتظار می‌رود که خانواده گلکسی واچ 5 به‌همراه بندهایی با کیفیت بالاتر از سری گلکسی واچ 4 روانه بازار شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر