کمیته امداد کرمان بیش از 200 هزار وعده غذای گرم بین مددجویان توزیع کرد


کمیته امداد کرمان بیش از 200 هزار وعده غذای گرم بین مددجویان توزیع کرد

کرمان - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان گفت: در هفته نخست ماه مبارک رمضان، تعداد 200 هزار و 984 پرس غذای گرم در بین خانواده‌های تحت حمایت و نیازمند در استان کرمان توزیع‌ شده است.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، یحیی صادقی با اشاره به اجرای طرح اطعام مهدوی توسط این نهاد در ایام ماه مبارک رمضان افزود: با همکاری خیران نیکوکار و مراکز نیکوکاری ۱۲۴ آشپزخانه مهدوی تاکنون در این استان راه‌اندازی شده است.

وی اظهار داشت: ارزش تعداد پرس غذای توزیع‌شده بین مددجویان و اقشار نیازمند کرمان بیش از پنج میلیارد و ۷۳۴ میلیون تومان برآورد شده است.

مدیرکل کمیته امداد کرمان بیان کرد: همچین در هفته نخست ماه مبارک رمضان، تعداد ۴۸ هزار و ۵۷۶ افطاری ساده به ارزش ۵۸۰ میلیون تومان بین خانواده‌های نیازمند در این استان توزیع‌ شده است.

وی همچنین از توزیع ۶ هزار و ۴۱۳ سبد معیشتی به ارزش بیش از ۲ و میلیارد تومان در هفته نخست ماه مبارک رمضان بین خانواده‌های تحت حمایت و نیازمند در استان کرمان خبر داد.

صادقی گفت: مردم خیر و نیکوکار استان کرمان می‌توانند برای مشارکت در امور خیر در ماه مبارک رمضان کمک‌های نقدی خود را به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان و یا مراکز نیکوکاری تحویل دهند و کمک‌های غیر نقدی خود را نیز از طریق کد دستوری #۰۳۴*۸۸۷۷* و یا از طریق شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۰۶۴۸۷۹ بانک تجارت به نام کمیته امداد پرداخت کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی