اعلام جزئیات جدید فصل دوم «بازی مرکب»/ کدام کاراکترها ماندگار شدند؟


اعلام جزئیات جدید فصل دوم «بازی مرکب»/ کدام کاراکترها ماندگار شدند؟

تهران- ایرنا- نویسنده و کارگردان «بازی مرکب» با اشاره به جزئیات جدید درباره فصل دوم این سریال، از دو کاراکتری که حضورشان در فصل بعد قطعی شده نام برد.  

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا از ددلاین، هوانگ دونگ-هیوک در گفت‌وگو با ددلاین گفت: سونگ گی-هون که حتما در فصل دوم هست و گمان کنم مرد پیشرو هم در این فصل برگردد.

گی هیون، با بازی لی جونگ جائه، قهرمان اصلی سریال بازی مرکب است که از تمام مراحل مرگبار این بازی جان سالم به در برد. آخرین صحنه فصل اول نیز از بازگشت این شخصیت در فصل دوم حکایت داشت.

مرد پیشروی پنهان در زیرنقاب، با بازی لی بیونگ هان، نیز شخصیت منفی داستان است که بازیکنان را در ازای کسب ۴۵ میلیارد و ۶۰۰ هزار وون به جان هم می‌اندازد.

اگرچه بازگشت این دو کاراکتر در فصل دوم چندان دور از انتظار نبود اما این نخستین بار است که این احتمال از سوی هوانگ تایید می‌شود.

هوانگ چند هفته پیش در گفت‌وگو با ددلاین از احتمال بازگشت هیون جونگ، بازیگر نقش بازیکن شماره ۶۷ که پناهجویی از کره شمالی بود، خبر داد. این بازیگر در فصل دوم در نقش خواهر دوقلوی بازیکنی که در فصل قبل جان خود را از دست داد، بازی خواهد کرد.

کارگردان بازی مرکب در ادامه اظهاراتش ابراز امیدواری کرد این پروژه از زمانی که پربیننده‌ترین سریال نتفلیکس شد، توانسته باشد مانع زبانی را بشکند.

هوانگ گفت: امیدوارم کاری مثل بازی مرکب کمی این در را گشوده باشد. امیدوارم مخاطبان آمریکایی به این سریال یک شانس بدهند و آن را با زیرنویس و بدون دوبله نگاه کنند. امیدواریم این فرصت را به دست آورده باشیم.

این کارگردان کره‌ای در ادامه تاکید کرد موضوع نابرابری اقتصادی برای همیشه پیام کارهایش خواهد بود.

در این پروژه و پروژه های آتی، نادیده گرفتن فضای دوقطبی سیاسی، تفاوت‌های فرهنگی و تغییرات اقلیمی، غیرممکن است.

هوانگ هفته گذشته در گفت‌وگو با نشریه ورایتی نیز گفته بود فیلمنامه فصل دوم هنوز نوشته نشده و در ذهنش است اما این سریال موردانتظار تا سال ۲۰۲۴ روی نتفلیکس منتشر خواهد شد.

این سینماگر در حال کار روی یک پروژه جنجالی دیگر به نام باشگاه قتل سالمندان با الهام از رمانی به قلم امبرتو اکو است که به گفته خودش در مقایسه با بازی مرکب خشونت بیشتری دارد.

به گزارش ایرنا، بازی مرکب داستان ۴۵۶ نفر را روایت می‌کند که همگی مشکل مالی دارند. آنها توسط سازمانی اسرارآمیز به یک چالش دعوت می‌شوند تا در ازای رقابت در ۶ بازی کودکانه ۴۰ میلیون دلار پول نقد به جیب بزنند. اما با وجود ظاهر فریبنده ماجرا به زودی مشخص می‌شود جریمه باخت در هر بازی مرگ است. کارشناسان این سریال مهیج را نقدی بر کاپیتالیسم و اختلاف طبقاتی میان ثروتمندان و فقرا می‌دانند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صبحانه خبری، 1 اردیبهشت 1403؛ از دفع حمله منتسب به اسرائیل به تاسیساتی در اصفهان تا اطل...