شیائومی از عینک آفتابی Pilota با قیمت 132 دلار رونمایی کرد


شیائومی از عینک آفتابی Pilota با قیمت 132 دلار رونمایی کرد

عینک آفتابی Pilota شیائومی دارای محافظ UV400 است که از چشم‌ها دربرابر اشعه‌های مضر فرابنفش خورشید محافظت می‌کند.

شیائومی به‌تازگی عینک آفتابی جدیدی را در چین معرفی کرده است که تنها با قیمت تنها ۱۹۹ رنمینبی (۱۳۲ دلار) به‌فروش می‌رسد. به‌نقل از گیزموچاینا، در طراحی عینک آفتابی Pilota شیائومی از «آسمان» الهام گرفته شده و همان‌طور که از نام آن مشخص است، نشانه‌های طراحی مشابهی با عینک آفتابی‌ای دارد که خلبانان هواپیما استفاده می‌کنند؛ البته عینک آفتابی شیائومی بسیار باریک‌تر از عینک‌های آفتابی حرفه‌ای خلبانان است.

با وجود مشخصات باریک آن، مشتریان نیازی به نگرانی در مورد دوام عینک آفتابی ندارند؛ چراکه عینک آفتابی Pilota شیائومی با فریم آلومینیومی فولاد ضد زنگ ساخته شده که هم وزن سبک و هم کیفیت بالایی دارد. شیائومی اعتقاد دارد که عینک آفتابی باید در وهله‌ی اول حس خوب و راحتی به کاربر منتقل کند و در وهله‌ی دوم از نظر کیفیت طراحی بادوام باشد.

شیائومی از عینک آفتابی Pilota با قیمت 132 دلار رونمایی کرد

نکته‌ی قابل توجه دیگر، به لنز آن مربوط می‌شود. عینک آفتابی Pilota به لنزهای قطبی پلاستیکی پیشرو در صنعت مجهز است که از آلمان وارد شده است. این لنزها چندین خاصیت شکستی نور مانند محافظ UV400 دارند که به محافظت مؤثرتر از چشم‌ها دربرابر اشعه‌های مضر فرابنفش خورشید نسبت به عینک آفتابی معمولی کمک می‌کند.

افزون‌براین، لنزها با یک لایه‌ی نازک از رنگ شفاف محافظ پوشانده شده‌اند که باعث می‌شود مقاومت عینک آفتابی دربرابر عرق، اثر انگشت، روغن و سایر مایعات چسبناک نامطلوب روی لنزها افزایش پیدا کند. عینک آفتابی شیائومی Pilota به‌طور رسمی در دو رنگ مشکی و آبی دردسترس است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...