باید از ظرفیت هنر در راستای جهاد تبیین بهره‌گیری شود


باید از ظرفیت هنر در راستای جهاد تبیین بهره‌گیری شود

ساوه - ایرنا - فرمانده سپاه شهرستان ساوه گفت: در راستای حفظ ارزش‌های انقلاب باید از ظرفیت هنر برای ارتقاء جهاد تبیین بهره‌گیری شود و این مهم در اولویت قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ «علیرضا مهدی» روز یکشنبه در همایش هنر انقلاب اسلامی که با حضور جمعی از مسئولان در سالن سلمان ساوجی برگزار شد، گفت: رهبر معظم انقلاب همواره بر جهاد تبیین تاکید دارند و این امر را «فریضه» عنوان کردند که نشان‌دهنده ضرورت و اهمیت موضوع است.

وی افزود: تمام افراد جامعه در هر جایگاه و مقامی وظیفه دارند دستورات فرمانده و ولی فقیه خود را لبیک گویند و در مسیر جهاد تبیین گام بردارند.

فرمانده سپاه شهرستان ساوه یادآور شد: امروز دشمن از هنر برای مقابله با ارزش‌های الهی و دین خدا استفاده می‌کند که در واقع این امر هنر شیطانی است، در این شرایط هنرمندان وظیفه دارند که با هنر الهی به جنگ هنر شیطانی بروند و در جهاد تبیین با تبعیت از شهدا اجازه ندهند هنرنماها با اسباب هنر افراد را از راه راست منحرف کنند.

مهدی عنوان کرد: با وجود اقدامات ویژه و اثرات مشهود مکتب انقلابی در جامعه، امروز بسیاری از جوانان در موج مشکلات و نیرنگ‌های دشمنان گرفتار شدند که باید راهکارهای عبور از فتنه‌ها در اولویت قرار گیرد.

فرمانده سپاه شهرستان ساوه تصریح کرد: وارونه نمایی جای جلاد و شهید را تغییر می‌دهد که در راستای حفظ ارزش‌های انقلاب نباید در جهاد تبیین کوتاهی کنیم و از ظرفیت عرصه هنر نیز در این زمینه استفاده کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان