مسئولان زمینه توسعه فرهنگی و اقتصادی کشور را فراهم کنند


مسئولان زمینه توسعه فرهنگی و اقتصادی کشور را فراهم کنند

آیت الله عبادی گفت: با روی کار آمدن دولت انقلابی سیزدهم امیدواریم که همه مسئولین با همکاری و هماهنگی بتوانند زمینه توسعه فرهنگی و اقتصادی کشور را فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «سیدعلیرضا عبادی» (۱۸ فروردین) در نشست با فرماندار خوسف، ضمن تبریک فرارسیدن بهار طبیعت و بهار قرآن اظهار کرد: عبادت خدا اصل اندیشه اسلامی است و توفیق خدمت و کار برای مردم یک نوع عبادت است و اساس کار برای مردم عشق است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اصل اندیشه مسلمان خدمت برای خداست و اگر کسی انگیزه ای جز خدمت به مردم داشته باشد ارزش کار خود را از بین می برد، گفت: با همه مشکلات و توطئه های دشمن طی چهل سال گذشته مردم کشور از خودگذشتگی و ایثار نشان داده اند.

آیت الله عبادی اظهار کرد: لذت خدمت به مردم با سایر لذت ها قابل قیاس نیست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مسئولین دو وظیفه دارند کارهای قانونی که بایستی انجام دهند و کارهای غیر قانونی که نباید انجام دهند؛ مدیری موفق خواهد بود که کارهایی که قانونا به ایشان محول نشده ولی غیر قانونی هم نمی باشد را برای بازکردن گره ای از مشکلات مردم انجام دهد که این اصل اندیشه اسلام است.

آیت الله عبادی اضافه کرد: وزارت کشور به عنوان پدر سایر وزارتخانه ها است و سایر وزارتخانه ها زیر مجموعه این وزارتخانه هستند و امدیواریم فرماندار جدید بر طبق وظایف محوله در امور محتلف سیاسی، فرهنگی ، اقتصادی موفق باشد.

وی ادامه داد: شکست تحریم ها، نتیجه از خودگذشتگی و ایثار مردم بوده است و علی‌رغم همه مشکلات مردم هم طی سال‌های اخیر، با کمک های مومنانه حتی مسئولین را شرمنده می کنند.

امام جمعه بیرجند گفت: با روی کار آمدن دولت انقلابی سیزدهم امیدواریم که همه مسئولین با همکاری و هماهنگی بتوانند زمینه توسعه فرهنگی و اقتصادی کشور را فراهم کنند.

امام جمعه بیرجند در ادامه با بیان اینکه مسئولین بایستی به نحوی فعالیت کنند که مردم احساس کنند پشتوانه قدرتمندی دارند، گفت: وقتی مردم متوجه شوند حامی بزرگی دارند برای هیچ چیز کم نمی گذارند.

وی در پایان عنوان کرد: امیدواریم مسئولین با استفاده از افراد مجرب و متعهد بتوانند فعالیت کنند تا در پایان دوره کارنامه موفقی از خود به جای بگذارید.

پایان پیام/575

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!