گلایه فرماندار خوسف از نبود زیرساخت های وزرشی در خوسف


گلایه فرماندار خوسف از نبود زیرساخت های وزرشی در خوسف

ایمانی گفت: یکی از دغدغه های شهرستان خوسف نبود امکانات ورزشی در بسیاری از روستاها است چراکه از بیش از 200 روستای دارای سکنه شهرستان، فقط در چهار روستا سالن ورزشی داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «محمدعلی ایمانی» عصر دیروز (18 فروردین) در جلسه اعضای شوراهای اسلامی بخش جلگه ماژان و شهرستان با بیان اینکه خوسف به دلیل داشتن ظرفیت های بسیار متعدد در بخش های مختلف آنچنان که شایسته این شهرستان است رشد نکرده است، اظهار کرد: در راستای رفع مشکلات مردم و به خصوص اقشار آسیب پذیر باید کارهای جهادی صورت پذیرد و در این جهت حمایت و همکاری اعضای شوراهای اسلامی بسیار مهم و اساسی است.

سرپرست فرمانداری خوسف گفت: سرمایه گذاری های بخش خصوصی در عرصه های مختلف می تواند برای رفع مشکلات بیکاری و ایجاد اشتغال و به تبع آن توسعه بیش از پیش شهرستان موثر واقع شود.

ایمانی گفت: از همه ظرفیت های قانونی برای حمایت از سرمایه گذاری استفاده خواهیم کرد و سرمایه گذاران در چتر حمایتی دولت سیزدهم قرار دارند، همچنین با توجه به دستور رئیس جمهور در خصوص تخصیص حقوق دولتی و عوارض معادن به منطقه فعالیت معادن، امیدواریم هر چه سریع تر این موضوع تحقق پیدا کند.

ایمانی با اشاره به فعالیت 37 معدن فعال از جمله چهار معدن طلا و بزرگترین معدن زیرزمینی کشور «معدن قلعه زری» گفت: با تخصیص این عوارض به شهرستان تحول خوبی در سطح شهرستان رخ خواهد داد.

ایمانی یکی از مهمترین اولویت های خود در شهرستان را تکمیل پروژه های نیمه تمام عنوان کرد و خاطر نشان ساخت: 70 پروژه نیمه تمام که در سالهای اخیر به دلایل متفاوت به اتمام نرسیده است یکی از اولویت های دولت و همچنین مطالبه اساسی مردم شهرستان اتمام این پروژه هاست.

وی ادامه داد: یکی از دیگر دغدغه های شهرستان را نبود امکانات ورزشی در بسیاری از روستاها عنوان کرد و خاطر نشان ساخت: از بیش از 200 روستای دارای سکنه شهرستان فقط در چهار روستا سالن ورزشی داریم و فقط در یک روستا زمین چمن مصنوعی وجود دارد، لذا ایجاد فضا و مکان های ورزشی و توسعه زمین های چمن مصنوعی می تواند در راستای توسعه ورزش همگانی و و کاهش آسیب های اجتماعی بسیار مهم باشد.

وی تصریح کرد: باید از ظرفیت های موجود حداکثر استفاده را داشته باشیم و مسائل شهرستان باید در سطح شهرستان بررسی شود و در این زمینه هیچ تعللی از هیچ کس پذیرفته نیست.

سرپرست فرمانداری خوسف با بیان اینکه سهم شهرستان خوسف از اعتبارات نسبت به وسعت ناچیز است، یادآور شد: اعتبارات این منطقه نگاه ویژه ملی و استانی را می طلبد.

سرپرست فرمانداری خوسف از همه اعضای شورای اسلامی شهرستان و بخش های شهرستان خواست تا با همکاری و هماهنگی مشکلات مردم را پیگیری نموده تا بتوانیم در دوران مسئولیت خود گره گشای مشکلات مردم عزیز باشیم.

ایمانی در ادامه عنوان کرد: دولتمردان و مدیران دولت انقلابی، ولایی سیزدهم از همه امکانات و ظرفیت ها استفاده خواهند کرد تا بتوانند زمینه توسعه و پیشرفت شهرستان را فراهم کنند و در شهرستان خوسف نیز همچنین روحیه ای بایستی برای رفع کمبودها وجود داشته باشد.

در این جلسه اعضای شوراهای اسلامی شهرستان و بخش جلگه ماژان خواستار تکمیل بیمارستان شهر خوسف، استخر سرپوشیده، توسعه خانه های بهداشت در روستاها، تکمیل پروژه های آبرسانی، تخصیص حقوق دولتی معادن برای تکمیل زیر ساخت های شهرستان و ایجاد خطوط ارتباطی و اینترنت پرسرعت برای روستاها، توجه به حوزه گردشگری و صنایع دستی، توسعه کشت گیاهان داروئی، تکمیل راه های روستایی، مرمت و احیا قنوات شدند.

پایان پیام/575

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس