مسابقات سوارکاری استقامت شمالغرب کشور در ملکان برگزار می‌شود


مسابقات سوارکاری استقامت شمالغرب کشور در ملکان برگزار می‌شود

مراغه- ایرنا- رئیس هیات سوارکاری آذربایجان شرقی گفت: مسابقات سوارکاری استقامت شمالغرب کشور 16 اردیبهشت سالجاری به میزبانی شهرستان ملکان برگزار می‌شود.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، محمد تقی زاده در جلسه هماهنگی مسابقات سوارکاری استقامت شمال غرب کشور در سالن اجتماعات فرمانداری ملکان افزود: پیش بینی می شود ۵۰ سوارکار و حدود ۱۵۰ میهمان از استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، کردستان و اردبیل در این مسابقات حضور یابند.
وی با اشاره به ظرفیت های ورزش اسب سواری شهرستان ملکان اضافه کرد: در صورت برگزاری موفقیت آمیز و رضایت بخش مسابقات سوارکاری استقامت شمال غرب کشور، این مسابقات همه ساله اردیبهشت ماه در این شهرستان برگزار خواهد شد.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ملکان نیز در این جلسه از آمادگی کامل مدیریت این شهرستان جهت همکاری با برگزارکنندگان این مسابقات خبر داد.
جواد مهدوی افزود: همچنین به منظور معرفی ظرفیت های کشاورزی، گردشگری و صنعتی شهرستان ملکان، بازارچه ای در کنار این مسابقات با همکاری دستگاه های اجرایی و فرهنگی برپا خواهد شد.
وی اعلام کرد: مدیران واحدهای صنعتی و تولیدی ملکان نیز می توانند در قبال مشارکت در برگزاری مسابقات، نسبت به تبلیغات محل تولیدی خود در این محل اقدام کنند.

به گزارش ایرنا، اولین دوره مسابقات سوارکاری استقامت شمالغرب کشور آبان ماه سال ۱۴۰۰ در مراغه برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سوارکاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی