امکان استفاده هنرمندان از ایستگاه‌های قطار شهری برای برگزاری نمایشگاه فراهم است


امکان استفاده هنرمندان از ایستگاه‌های قطار شهری برای برگزاری نمایشگاه فراهم است

تبریز - ایرنا - مدیرعامل سازمان قطار شهری تبریز و حومه گفت: امکان استفاده هنرمندان از ایستگاه‌های قطارشهری برای برگزاری نمایشگاه به مناسبت هفته هنر انقلاب فراهم است.

مصطفی مولوی، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: به همین مناسبت تدابیر لازم برای در اختیار گذاشتن فضاهای موجود ایستگاه های قطارشهری تبریز به هنرمندان فراهم شده است.

وی با اشاره به امکانات موجود در ایستگاه های قطارشهری تبریز اظهار داشت: در زمان کنونی در ایستگاه های یک، دو، سه، چهار و هفت خط یک قطارشهری تبریز این امکان وجود دارد تا هنرمندان از فضاهای موجود استفاده کرده و این فضاها را تبدیل به فضاهای نمایشگاهی کنند.

رییس سازمان قطارشهری تبریزو حومه با تاکید بر ضرورت حمایت از هنرمندان برای معرفی توانمندی های خود، گفت: هنرمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با مراجعه و یا تماس با واحد روابط عمومی سازمان از این فرصت استفاده کنند.

مولوی، با بیان اینکه ۲۰ تا ۲۷ فروردین به مناسبت شهادت شهید مرتضی آوینی به عنوان هفته هنر انقلاب نام گذاری شده است، ادامه داد: شهید آوینی به عنوان الگویی بی بدیل در عرصه هنر انقلاب اسلامی باید به نسل جدید شناسانده شود و این سازمان نیز در این راستا آماده همکاری با هنرمندان در این زمینه بوده تا حلقه اتصال آنان با مردم را ایجاد کند.

به گزارش ایرنا، ۲۰ فروردین سالروز شهادت شهید مرتضی آوینی به عنوان روز هنر انقلاب نام گذاری شده است.

شهید سیدمرتضی آوینی، مستندساز، عکاس، روزنامه نگار، نویسنده و نظریه پرداز «سینمای اسلامی» ایرانی بود که در ۲۱ شهریور سال ۱۳۲۶ در شهر ری متولد شد و در ۲۰ فروردین ۱۳۷۲ در ۴۵ سالگی در منطقه فکه خوزستان بر اثر اصابت ترکش مین به جا مانده از دوران جنگ تحمیلی به شهادت رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان