رییس هیات سوار کاری البرز : طرح سوارکاری همگانی در کرج اجرایی می شود


رییس هیات  سوار کاری البرز :  طرح سوارکاری  همگانی در کرج اجرایی می شود

کرج - ایرنا - رییس هیات سوارکاری البرز گفت: یکی از برنامه های مهم این هیات انجام برنامه سوارکاری همگانی در سطح بوستان های تفریحی کرج است .

«آرزو ملک» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:در واقع هدف ما این است که با توجه به اینکه فرهنگ سازی غلطی که صورت گرفته و سبب دور شدن بخشی از جامعه و علاقه مندان از رشته سوارکاری شده را تغییر بدهیم.

وی اضافه کرد: اینکه در برخی از حوزه ها مانند قهرمانی سوارکاری گران است را منکر نمی شویم اما ما از ظرفیت اسب های نژاد خالص ایرانی برخوردار هستیم که بسیاری از کشورهای منطقه طالب این گونه اسب ها هستند با استفاده از چنین ظرفیتی نیز می توان با هزینه های بسیار پایین در حوزه سوارکاری و در رشته هایی مانند استقامت و پرش وارد شد.

ملک ادامه داد: بر همین اساس به دنبال گرفتن مجوز در کرج هستیم تا بتوانیم در سطح پارک های شهر برخی از این رویدادها را در قالب همایش جشنواره ها برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: اعتقاد ما بر این است که با برنامه ریزی و مدیریت درست می توان رشته سوارکاری را در سطح وسیع تر و با حضور علاقه مندان و ورزشکاران بیشتری با توانمندهای مالی متفاوت گسترش داد.

رییس هیات سوارکاری البرز در ادامه خاطر نشان کرد: به همین منظور در پارک های سطح شهر کرج که خانواده های بیشتری در آنها حضور پیدا می کنند با مذاکره با شهرداری و سازمان سیما منظر شهرداری کرج بنا داریم تا پس از اخذ مجوزها این جشنواره و همایش ها را به صورت همگانی برگزار کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سوارکاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب‌توجه مرجانه گلچین با یک استایل جوان‌پسند