کاهش قیمت یورو در برابر رشد اندک بهای دلار در صرافی‌های بانکی 


کاهش قیمت یورو در برابر رشد اندک بهای دلار در صرافی‌های بانکی 

تهران- ایرنا- نرخ دلار در صرافی‌های بانکی امروز (دوشنبه، 22 فروردین 1401) با 16 تومان افزایش نسبت به روز گذشته، 25 هزار و 275 تومان معامله شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، قیمت فروش یورو در ساعت ۱۳ و ۵۰ دقیقه امروز با ۲۴۷ تومان کاهش نسبت به روز کاری گذشته برابر با ۲۸ هزار و ۳۲۰ تومان بود.

قیمت خرید هر دلار امروز ۲۵ هزار و ۲۳ تومان و نرخ خرید هر یورو نیز ۲۸ هزار و ۳۹ تومان اعلام شد.

علاوه بر این، بهای خرید دلار در بازار متشکل ارزی ۲۵ هزار و ۵۲ تومان و نرخ فروش آن ۲۵ هزار و ۲۸۰ تومان بود.

این در حالی است که نرخ خرید یورو در این بازار ۲۷ هزار و ۲۴۸ تومان و نرخ فروش آن نیز ۲۷ هزار و ۴۹۵ تومان اعلام شد.

همچنین، در سامانه نیما در معاملات امروز، حواله یورو به قیمت ۲۶ هزار و ۷۸۹ تومان فروخته و حواله دلار به بهای ۲۴ هزار و ۶۳۱ تومان معامله شد.

به گزارش ایرنا، افزایش قیمت دلار در صرافی‌های بانکی از ابتدای سال ۱۴۰۰ شروع شد و خردادماه وارد کانال ۲۶‌ هزار تومان شد و نوسان قیمت‌ دلار در صرافی‌های بانکی این روند ادامه داشت. به‌طور مشخص در ۲۴ آذرماه وارد کانال ۲۷ هزار تومان ثابت مانده بود. در روزهای سرد زمستانی نرخ ارز نیز سیر نزولی را شروع کرد و پس از ۶ ماه دوباره به کانال ۲۶ هزار تومان بازگشت و در آخرین روزهای دی‌ماه مصادف با ۲۷ این ماه دوباره به کانال ۲۵ هزار تومان بازگشت.

سیر نزولی قیمت‌ها ادامه داشت تا اینکه در ۱۷ بهمن ماه در کانال ۲۴ هزار تومان نوسان داشت و در روزهای بعد و با شروع سال جدید دوباره قیمت دلار در صرافی‌های بانکی در همان قمت ۲۵ هزار تومان افت و خیز داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا