چطور تبلیغات گوگل باعث موفقیت یک کسب‌وکار می‌شود؟


چطور تبلیغات گوگل باعث موفقیت یک کسب‌وکار می‌شود؟

اگر مدیریت تبلیغات گوگل به درستی انجام شود و بهینه سازی مداوم روی کمپین‌ها انجام گیرد، نتیجه آن برای کسب‌وکار شما درخشان خواهد بود. کسب‌وکارهای زیادی در حال حاظر از تبلیغات گوگل به عنوان کانال اصلی تبلیغاتشان استفاده می‌کنند و با این روش فروش خود را چند برابر کرده‌اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تبلیغات گوگل توسط بسیاری از صاحبان کسب و کار نادیده گرفته می‌شود و بسیاری فکر می‌کنند که این روش هزینه آن‌ها را افزایش می‌دهد اما با استفاده صحیح از تبلیغات گوگل می‌توانید نتایج بسیار خوبی را دریافت کنید. بخش مهم تبلیغات گوگل ادز، مدیریت آن است. اگر مدیریت تبلیغات گوگل به درستی انجام شود و بهینه سازی مداوم روی کمپین‌ها انجام گیرد، نتیجه آن برای کسب‌وکار شما درخشان خواهد بود. کسب‌وکارهای زیادی در حال حاظر از تبلیغات گوگل به عنوان کانال اصلی تبلیغاتشان استفاده می‌کنند و با این روش فروش خود را چند برابر کرده‌اند.

۳ دلیل مهم برای استفاده از تبلیغات گوگل

کانال‌های بسیار زیادی برای تبلیغات آنلاین و دیجیتال مارکتینگ وجود دارد، اما تبلیغات گوگل به سبب هدفمندی دقیق آن به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا در سریعترین زمان ممکن به تعداد بسیار زیادی از کاربران هدف خود دست پیدا کنند. همان‌گونه که می‌دانید روزانه تعداد بسیار زیادی از کاربران ایرانی نیاز خود را در گوگل جستجو می‌کنند و همین امر سبب می‌شود تا سایت‌ها و کسب و کارهای بسیار زیادی علاقه‌مند شوند که خود را در معرض دید این کاربران قرار دهند. انتخاب اول کسب‌وکارها برای نمایش در صدر نتایج جستجو گوگل سئو (SEO) است. البته سئو به عنوان بهترین روش برای جذب کاربران هدف در نظر گرفته می‌شود اما همان‌گونه که می‌دانید کمی زمان بر است و نیاز به یک تیم بسیار خوب دارید تا بتواند این کار را به بهترین شکل برای شما انجام دهد. هر چند که اگر قصد انجام چنین کاری را داشته باشید آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ بسیار خوبی وجود دارند که می‌توانید کار رو به صورت کامل به اون‌ها بسپارید. به طور مثال آژانس دیجیتال مارکتینگ ادنگاه بهترین انتخاب برای خدمات سئو است.

اما گاهی اوقات شرایطی به وجود می‌آید که کسب و کارها نمی‌خواهند فرصت را از دست دهند و می‌خواهند که در سریع‌ترین زمان ممکن به رتبه یک گوگل برسند و از این طریق فروش خود را افزایش دهند، در این حالت تبلیغات گوگل ادز می‌تواند بهترین انتخاب باشد. با تبلیغات گوگل ادز می‌توانید از همان روز اول راه اندازی کسب‌وکار خود در صدر نتایج جستجوی گوگل باشید و فقط بابت کلیک‌هایی که به سایت شما منتقل می‌شود هزینه پرداخت کنید.

چطور تبلیغات گوگل باعث موفقیت یک کسب‌وکار می‌شود؟

۱- نرخ بازگشت سرمایه تبلیغات گوگل

بسیاری از صاحبین کسب‌وکار تصور می‌کنند که تبلیغات گوگل هزینه‌های بسیار زیادی را برای آن‌ها به همراه دارد و هزینه‌ای که برای آن می‌شود را باز نمی‌گرداند، اما این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که شما مدیریت مناسبی روی تبلیغات خود نکنید. خیلی از افراد سعی می‌کنند خودشان تبلیغات گوگل ادز را فعال کنند یا این کار رو به افرادی میسپارند که تجربه زیادی در این زمینه ندارند، اما اگر از افراد و تیم‌های با تجربه برای این کار استفاده کنید مطمئناً نتیجه بسیار خوبی را دریافت می‌کنید که حتی بیش از چیزی که توقع داشته‌اید برای شما سودآور باشد.

نکات بسیار زیادی وجود دارد که بهتر است در هنگام اجرای کمپین تبلیغات گوگل خود به آن‌ها توجه داشته باشید. ساخت کمپین و تنظیمات آن، ساخت ادگروپ‌ها، تعریف صحیح کلمات کلیدی، ساخت ادزها، اکستنشن‌ها و دیگر تنظیمات کمپین هر کدام باید به درستی و درقت کافی انجام شود و شخصی که این کار را بر عهده می‌گیرد تجربه زیادی در این زمینه داشته باشد.

و بخش مهم‌تر کار از زمانی شروع می‌شود که تبلیغات شروع به نمایش می‌کند. تمامی گزارشات باید به صورت دقیق و روزانه برسی شود و بهینه سازی‌های لازم بر روی کلمات کلیدی و تنظیمات دیگر انجام شود تا بتوان با کمترین هزینه ممکن بهترین نتیجه را دریافت کرد.

۲- سریع ترین روش برای رسیدن به مخاطب هدف

دلیل دوم و مهمی که باعث استفاده از تبلیغات گوگل می‌شود این است که در سریع‌ترین زمان ممکن می‌توانید به مخاطب هدف خود دست پیدا کنید. مطمئنا داشتن ورودی زیاد به منزله فروش بالا نیست و تنها در صورتی می‌توانید فروش خود را افزایش دهید که کاربران هدف را به بهترین شکل به سایت خود هدایت کرده باشید. اگر این کاربران هدف وارد سایت شما شوند احتمال خرید بالاتر می‌رود.

کاربران وقتی نیاز به خرید یا استفاده از خدماتی دارند به عبارت‌های کلیدی خاصی در گوگل جستجو می‌کنند که با هدف قرار دادن آن‌ها می‌توانید مستقیم و سریع نیاز آن‌ها را پاسخ دهید و فروش خود را افزایش دهید.

چطور تبلیغات گوگل باعث موفقیت یک کسب‌وکار می‌شود؟

۳- مدیریت بودجه تبلیغات

دلیل سوم هم که قطعا برای هر کسب‌وکاری اهمیت زیادی دارد مدیریت بودجه تبلیغات است. گوگل ادز امکانات بسیار خوبی برای مدیریت بودجه تبلیغات به ما می‌دهد که به کمک آن می‌توانید بودجه خود را بسته به کمپین، محصول، صفحه فرود و کلمات کلیدی مدیریت کنیم. ممکن شما قصد داشته باشید برای یک محصول خود بودجه بیشتری صرف کنید یا برای یک کلمه کلیدی هزینه کمتری پرداخت کنید. همه این ابزارها کمک می‌کند تا با مدیریت صحیح بهترین نتیجه را از تبلیغات گوگل بگیریم.

تبلیغات اینستاگرام نیز در کنار تبلیغات گوگل از کارایی بسیار خوبی برخوردار است و بسیاری از کسب و کارها از این شیوه تبلیغات برای موفقیت و افزایش فروش خود استفاده می‌کنند. اما تشابه هر دوی این روش‌ها در نحوه اجرای آن‌ها است و اگر فرد نتواند کمپینی را به درستی اجرا و مدیریت کند جز هزینه چیزی برای کسب‌وکار شما به همراه نخواهد داشت. اما چگونه می‌توانیم با کمترین هزینه بیشترین نتیجه را دریافت کنیم؟ چگونه باید یک کمپین تبلیغاتی بسیار خوب ایجاد و راه اندازی کنیم؟ تمامی این‌ها سوالاتی است که برای بسیاری از صاحبین کسب‌وکار به وجود می‌آید. راهکار ما بعد از بررسی‌های بسیار زیاد، استفاده از آژانس های دیجیتال مارکتینگ معتبر برای این خدمات است. این آژانس‌ها به سبب تجربه زیادی که در اجرای تبلیغات برای کسب‌وکارهای گوناگون دارند، به خوبی می‌توانند کمپین های هدفمند و موفقی را برای شما ایجاد کنند که بهترین نتیجه را از آن‌ها دریافت کنید.

جمع بندی

در این مقاله به سه دلیل مهم استفاده از تبلیغات گوگل برای موفقیت کسب و کارها پرداختیم و مشخص کردیم که چطور با تبلیغات گوگل می‌توانید فروش خود را افزایش دهید. همچنین با معرفی آژانس دیجیتال مارکتینگ ادنگاه به شما کمک کردیم که بتوانید کمپین‌های خود را به بهترین شکل ایجاد و راه اندازی کنید. آژانس دیجیتال مارکتینگ ادنگاه می‌تواند از ۰ تا ۱۰۰ تبلیغات گوگل که شامل ساخت اکانت اختصاصی، شارژ اکانت با ارزهای گوناگون، تحقیق و انتخاب کلمات کلیدی و مدیریت صحیح کمپین‌ها را با بالاترین کیفیت و بهترین پشتیبانی انجام دهد. با استفاده از اطلاعاتی که در این مقاله در اختیار شما قرار گرفت می‌توانید فروش خود را از طریق کمپین‌های تبلیغاتی افزایش دهید و به روند توسعه و گسترش کسب و کار خود کمک کنید. همان‌گونه که اشاره کردیم شما در سریعترین زمان ممکن با استفاده از این نوع تبلیغات به صفحه اول گوگل می‌رسید و وب سایت خود را در معرض دید تعداد زیادی از کاربران هدف قرار می‌دهید که با کلیک بر روی تبلیغات شما احتمال تبدیل شدن آن‌ها به مشتری بسیار زیاد است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | اشتباه فاحش کارگر کارواش؛ خسارت شدید به خودروی لوکس!