ابتلای فائقه آتشین گوگوش به بیماری پارکینسون! شایعه یا واقعیت؟


شنیده‌ها حاکی است که خواننده زن مشهور قبل از انقلاب به بیماری «پارکینسون» مبتلا شده است

خبر شوکه کننده درباره بیماری گوگوش

بهمن بابازاده، خبرنگار حوزه موسیقی با اعلام این خبر در توئیتر خود نوشت:

خانم گوگوش که مدت‌ هاست به بیماری «پارکینسون» دچار است، حالا در مواجهه با این بیماری به مرحله‌ی جدیدی رسیده که تارهای صوتی این خواننده را نیز تحت تاثیر قرار داده است.

او تا به امروز هرگز حاضر به گفتگو درباره بیماری اش نشده است.

بیوگرافی گوگوش (فائقه آتشین)

فائقه آتشین ملقب به گوگوش در ۱۸ بهمن ۱۳۲۹ در خیابان سرچشمه تهران از پدر و مادر آذربایجانی که از مهاجران آذربایجان شوروی سابق بودند متولد شد.

در سن دو سالگی پدر و مادر گوگوش از هم جدا شدند. گوگوش یک برادر تنی کوچکتر داشت که در سن ۲۴ سالگی براثر رماتیسم قلبی درگذشت و سه برادر ناتنی ازپدرش و یک برادر و یک خواهر ناتنی از مادرش که بعد از جدایی با یک مر دکلیمی ازدواج کرده بود دارد. در همسایگی آنها یک خانواده ارمنی زندگی می کردند که او را از کودکی با نام گوگوش صدا می زدند، با اینکه گوگوش اسم مردانه ارمنی است اما این اسم برای همیشه ماندگار شد و بعدها که او کار هنری را شروع کرد همین اسم را روی خودش گذاشت.

ابتلای فائقه آتشین "گوگوش" به بیماری پارکینسون! شایعه یا واقعیت؟
فائقه آتشین معروف به گوگوش

پدر گوگوش صابرآتشین درکار نمایش بود و در آن سالها در سقاخانه ها برنامه اجرا می کرد در سالهای کودکی، گوگوش همراه پدرش به محل کار او می رفت وتا سه سالگی همکار پدرش در عملیات آکروباتیک روی صحنه بود. در سه سالگی شیرین زبانی و استعداد زیادی از خودش نشان داد که چگونه می تواند کارآوازه خوانان و رقصندگان حرفه ای را تقلید کند وکم کم در برنامه های پدرش نقش اصلی را پیدا کرد و دو برابر پدرش دستمزد می گرفت.



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: funigma.com


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط