جالوروسی متحول شده/ فقط بارسلونا و لیورپول بالاتر از تیم مورینیو


جالوروسی متحول شده/ فقط بارسلونا و لیورپول بالاتر از تیم مورینیو

رم زیر نظر ژوزه مورینیو متحول شده و در هفته‌های اخیر تیمی بدون شکست بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ژوزه مورینیو روز گذشته در ورزشگاه المپیکو با نتیجه 2-1 مقابل سالرنیتانا پیروز شده و روند شکست ناپذیری خود را به 11 مسابقه افزایش دادند. در این مقطع هیچ باشگاه دیگری در سری آ موفق به ثبت چنین رکوردی نشده و در واقع حدود دو هفته پیش بود که اینتر به رکورد 16 بازی شکست ناپذیری یوونتوس پایان داد.

جالوروسی متحول شده/ فقط بارسلونا و لیورپول بالاتر از تیم مورینیو

جالوروسی آخرین بار در لیگ ایتالیا در خانه مقابل بیانکونری در تاریخ 9 ژانویه شکست خورده و در شرایطی که با دو گل برتری تا 20 دقیقه پایانی از حریف پیش بود، در نهایت در شبی عجیب سه بار دروازه خود را باز شده دیده و 3-4 مغلوب یوونتوس شد. بدین‌ترتیب تیم مورینیو از این حیث در بین پنج لیگ معتبر اروپایی در رده سوم قرار دارد.

بالاتر از جالوروسی، لیورپول در 12 مسابقه اخیر خود در لیگ برتر شکست نخورده است. اما در صدر این جدول بارسلونای تحت هدایت ژاوی قرار داشته و این تیم متحول شده در 15 مسابقه اخیر خود در لالیگا مغلوب نشده است. در حال حاضر میلان با 10، استراسبورگ با 9، لیل و لایپزیش با هشت، بایرن مونیخ و رنیس با هفت و اینتر با 6 بازی بدون شکست در رتبه‌های بعدی قرار گرفته‌اند. البته رم علی‌رغم این عملکرد درخشان در هفته‌های اخیر، پنج امتیاز با یوونتوس رده چهارمی فاصله داشته و در فاصله 6 هفته مانده به پایان فصل، بخت فراوانی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان سال آینده ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!