غلامی: اشتباهات داوری طبیعی نیست


غلامی: اشتباهات داوری طبیعی نیست

بازیکن تیم فوتبال استقلال می‌گوید داور دیدار تیمش برابر نساجی دو اشتباه تاثیرگذار داشته است.

به گزارش ایسنا، عارف غلامی پس از حذف تیمش از مرحله یک چهارم‌نهایی جام حذفی فوتبال ایران اظهار کرد: از تمام هواداران استقلال عذرخواهی می‌کنم چون ما باید در ۹۰ دقیقه کار را تمام می‌کردیم اما بازی فشرده بود و فرصت‌های ما به گل تبدیل نشد. در یک بازی ۹۰ دقیقه‌ای چند فرصت موقیت تاثیرگذار است که داور می‌تواند مردود اعلام کند؟ صحنه هندی که ما در رختکن دیدیم، بعد از صحنه من ایستاده‌ام. با قاطعیت می‌توانم بگوییم صد درصد صحنه هند بود. من پشت توپ بودم و اگر بازیکن حریف هند نمی‌کرد من به گل می‌رسیدم. به داور اعتراض کردم و او بهترین جایگاه را نسبت به بازیکن داشت. نمی‌دانم این می‌تواند طبیعی باشد یا خیر؟ اگر برچسب توجیه نزنید، می‌شود یک مستند ۹۰ دقیقه‌ای از اشتباهات داوری ساخت.

وی افزود: بازی را ببینید. ما چند فرصت داشتیم و چند فرصت تیم حریف داشت؟ هواداران همه تیم‌ها همین مردم هستند. همه دغدغه دارند که VAR داشته باشیم. در فاصله کمی از ما بزرگ‌ترین رویداد ورزشی جهان برگزار می‌شود اما در ایران یک VAR نداریم. خنده دار است. برنامه‌های اینترنتی VAR دارند.

او درباره اینکه آیا بازیکنان نساجی وقت تلف می‌کردند هم گفت: هواداران کامل دیدند که چه اتفاقی رخ داد. بازیکن روی زمین بود و پزشک هم درخواست نمی‌کردند و بعد بلند می‌شد. این کارها برای فوتبال ما زشت است. ما که ادعا داریم قدرت اول آسیا هستیم، برای ما این چیزها زیبنده نیست. در بازی دو اتفاق تاثیرگذار رخ داد. گل آرمان رمضانی و صحنه هند که خودم دیدم. نساجی بازی بسته‌ای انجام داد و یکی از فرصت‌های ما به گل تبدیل شد که داور نگرفت. این نمی‌تواند طبیعی باشد. ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که یک کادو امسال به هواداران بدهیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403