انهدام سومین باند قاچاق سلاح و مهمات در دهلران


انهدام سومین باند قاچاق سلاح و مهمات در دهلران

فرمانده انتظامی استان ایلام از کشف 31 قبضه سلاح جنگی و یک قبضه اسلحه شکاری و 520 فشنگ جنگی در شهرستان دهلران خبر داد.

انهدام سومین باند قاچاق سلاح و مهمات در دهلرانبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سردار"دلاور القاصی مهر" گفت: در پی انجام اقدامات فنی و پلیسی خاص مبنی بر فعالیت افرادی در راستای خرید و فروش سلاح و مهمات به صورت گسترده و سازمان یافته در سطح شهرستان دهلران، موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیم عملیاتی پلیس این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان دهلران، موفق به شناسایی محل تردد متهمان با یک دستگاه خودرو سواری حامل سلاح جنگی و شکاری شدند.
فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: ماموران با متوقف کردن خودروی مورد نظر و بررسی آن موفق شدند، ۳۱ قبضه سلاح جنگی و یک قبضه سلاح شکاری و ۵۲۰ فشنگ جنگی را کشف کنند.
سردار"القاصی مهر" در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در ۲۱ روز ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۱۸۱ قبضه سلاح غیرمجاز در سطح استان کشف شده است، خاطرنشان کرد: در این مدت و نسبت به مدت مشابه سال قبل در زمینه کشف سلاح‌های غیرمجاز افزایش ۱۲۶ درصدی داشته ایم.
این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با قاچاقچیان سلاح و مهمات در استان، عنوان داشت: تنها در ۲۱ روز ابتدایی سال جاری ۷۸ نفر از قاچاقچیان سلاح و مهمات دستگیر و به مراجع قضائی تحویل داده شده اند و در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و اطلاع از فعالیت افرادی که آرامش مردم را برهم می‌زنند بلافاصله موضوع را با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینفوگرافیک/ نکات کلیدی زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن