استایل بسیار زیبای جنوبی علی ضیا!


استایل بسیار زیبای جنوبی علی ضیا!

علی ضیا مجری معروف ایرانی با انتشار تصویر خود در پیج اینستاگرامش نوشت: امشب باران میبارد زمین خیس میشود و تمام ماهی ها به دریا برمیگردند تمام انها که بوی جنوب و گرما از چشم هایشان حس میشود

سید علی ضیاء (زادهٔ ۲۶ شهریور ۱۳۶۴) مجری برنامه‌های صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران است. او هم‌اکنون تهیه‌کننده و مجری برنامه فرمول یک است که از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

استایل بسیار زیبای جنوبی علی ضیا!

علی ضیا سال ۱۳۸۴ به تهران آمد و از ۱۹ سالگی به‌طور اتفاقی وارد رادیو شد و کار خود را در رادیو جوان با برنامه طنز پسری از کاشانه شروع کرد که به عنوان آیتم برتر انتخاب شد و پس از ۵ سال گویندگی در رادیو، به دعوت علی زاهدی وارد تلویزیون شد و پس از پذیرفته شدن در تست گویندگی قرار شد اجرای برنامه شروع خوب را به عهده بگیرد، ولی به دلیل فضای علمی‌ای که علی ضیا داشته و اختراعی که از سید علی ضیا ارائه شده بود، اجرای برنامه گزینه جوان به علی ضیا پیشنهاد شد و اولین برنامه‌ای که به‌طور زنده از علی ضیا روی آنتن رفت اولین کار خود را در سیما با برنامه گزینه جوان تجربه کرد. البته همزمان با این برنامه، برنامه خط و ربط هم در رادیو اجرا می‌کرد.

استایل بسیار زیبای جنوبی علی ضیا!

او کودکی خود را در شهرستان کاشان گذراند. علاقه مادرش به کتاب و قصه‌هایی که برای او تعریف می‌کرد، علاقه او را به نوشتن زیادتر می‌کرد. او فارغ‌التحصیل مکانیک طراحی جامدات است.

استایل بسیار زیبای جنوبی علی ضیا!


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس / سلفی نوید محمدزاده و فرشته حسینی