هیچ موردی از سرخک در مدارس البرز گزارش نشده است


هیچ موردی از سرخک در مدارس البرز گزارش نشده است

مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: تا کنون 85 درصد دانش آموزان استان در مدارس حاضر شده‌اند.

علی حجر گشت در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه تاکنون هیچ موردی در خصوص ابتلای دانش آموزان به بیماری سرخک گزارش نشده، اظهار کرد: در اجرای طرح سلامت در مدارس استان، ناظران اداره بهداشت هم حضور داشتند و در رصد وضعیت دانش آموزان، تا کنون هیچ موردی از ابتلا به این بیماری مشاهده نشده است.

وی در ادامه با اشاره به حضوری شدن آموزش دانش آموزان از ۱۴ فروردین ماه، توضیح داد: بر اساس مصوبه ستاد کرونا، دانش‌آموزان از تاریخ اعلام شده، ملزم به بازگشت مجدد به مدارس و شروع آموزش حضوری شدند. یعنی دوره آموزش صرفا مجازی به پایان رسیده و از این به بعد آموزش‌ها قرار است تنها در مدارس و حضوری دنبال شود.

وی توضیح داد: بعد از مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر بازگشایی مدارس، شیوه نامه‌ای در مورد بازگشایی مدارس تدوین و در استان‌ها اجرایی شده که در آن چگونگی حضور دانش آموزان در مدارس، نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی، زمان کلاس‌های درسی، شرایط سرویس تردد دانش آموزان و .... به صورت دقیق، ذکر شده است.

حجرگشت تاکید کرد: خوشبختانه با حمایت والدین، دانش آموزان استقبال مناسبی برای حضور در مدارس داشته‌اند و تا کنون ۸۵ درصد دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی در مدارس حضور یافته‌اند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیانیه نتانیاهو علیه ایران