بروزرسانی اندروید 12 برای گلکسی M31 سامسونگ منتشر شد


بروزرسانی اندروید 12 برای گلکسی M31 سامسونگ منتشر شد

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) سامسونگ آپدیت اندروید 12 را برای گوشی میان‌رده گلکسی M31 منتشر کرد. این بروزرسانی با رابط کاربری سفارشی One UI 4.1 سامسونگ همراه است. ماه گذشته، سامسونگ نسخه آزمایشی آپدیت One UI 4.1 مبتنی بر اندروید 12 را برای گوشی‌های گلکسی ام 31 و ام 32 خود منتشر کرده بود. حالا غول کره‌ای، نسخه پایدار... نوشته بروزرسانی...

سامسونگ آپدیت اندروید ۱۲ را برای گوشی میان‌رده گلکسی M31 منتشر کرد. این بروزرسانی با رابط کاربری سفارشی One UI 4.1 سامسونگ همراه است.

ماه گذشته، سامسونگ نسخه آزمایشی آپدیت One UI 4.1 مبتنی بر اندروید ۱۲ را برای گوشی‌های گلکسی ام ۳۱ و ام ۳۲ خود منتشر کرده بود. حالا غول کره‌ای، نسخه پایدار و نهایی بروزرسانی اندروید ۱۲ را در اختیار کاربران گوشی گلکسی M31 گذاشته است. این بروزرسانی با نسخه فریمور M315FXXU2CVCE توسط کاربران هندی این گوشی دریافت شده و احتمالاً طی هفته‌های آینده در اختیار کاربران دیگر مناطق نیز قرار خواهد گرفت. این آپدیت جدید شامل پچ امنیتی ماه مارس ۲۰۲۲ و رفع بیش از ۵۰ حفره امنیتی است.

اگر شما هم صاحب این گوشی هستید، می‌توانید همین حالا به صفحه تنظیمات گوشی خود و بخش Software Update بروید. سپس اگر بروزرسانی برایتان ارسال شده بود، کافیست روی دکمه Download and install کلیک کنید تا آن روی گوشی شما نصب شود.

گلکسی ام ۳۱ اوایل سال ۲۰۲۰ میلادی و همراه با رابط کاربری One UI 2 مبتنی بر اندروید ۱۰ عرضه شد. این گوشی میان‌رده آپدیت One UI 3 بر پایه اندروید ۱۱ را دریافت کرد و حالا One UI 4 مبتنی بر اندروید ۱۲ می‌تواند آخرین بروزرسانی باشد که آن دریافت می‌کند.

امکانات اندروید ۱۲ در گوشی گلکسی M31

رابط کاربری وان یو آی ۴.۱ که برگرفته از اندروید ۱۲ گوگل است، طراحی رابط کاربری جدیدی را به همراه قابلیت Color Palette و اسلایدرهای تنظیم برجسته‌تر ارائه می‌کند. سامسونگ عملکرد ویجت‌ها، حالت نمایشگر همیشه روشن (AoD) و حالت تیره (Dark Mode) را نیز در این بروزرسانی ارتقا داده است. طراحی انتخاب‌گر ویجت نیز بهبود پیدا کرده است. سامسونگ حریم خصوصی و امنیت کاربران را هم با اضافه کردن نمایشگرهای رنگی به بخش تنظیمات سریع که دسترسی اپلیکیشن‌ها به میکروفون و دوربین را به نمایش می‌گذارند، ارتقا داده است.

بروزرسانی اندروید 12 برای گلکسی M31 سامسونگ منتشر شدبروزرسانی اندروید 12 برای گلکسی M31 سامسونگ منتشر شد

تقریباً تمام اپلیکیشن‌های پیش‌فرض گوشی که توسط سامسونگ توسعه پیدا کرده‌اند در این آپدیت جدید ملکرد بهتری را ارائه می‌کنند. ویجت‌های بیشتری برای اضافه شدن به صفحه هوم و صفحه قفل طراحی شده‌اند و امکانات دسترسی‌پذیری گوشی برای معلولان نیز بهتر از گذشته خواهد بود. سامسونگ قابلیت Quick Share را بهبود بخشیده و انیمیشن متحرکی که هنگام شارژ گوشی به نمایش درمی‌آید بهتر شده است. وقتی اپلیکیشنی به اطلاعات داخل کلیپ‌برد شما دسترسی داشته باشد، گوشی شما را مطلع خواهد کرد. اپلیکیشن گالری سامسونگ نیز امکانات اضافه‌تری مثل Object Eraser ،Reflection Eraser و Shadow Eraser را ارائه می‌کند که هر یک وظیفه خاص خود را برای ویرایش تصاویر دارند. در نهایت باید به بهبود عملکرد شکلک‌های واقعیت افزوده (AR Emoji) اشاره کرد که سرگرم‌کننده‌تر از گذشته شده است.

منبع :sammobile

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟