مدیر کل آموزش و پرورش کردستان معرفی شد+ سوابق


هاشم ناظمی‌جلال به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش کردستان با حضور معاون وزیر و مسوولان استانی معرفی شد.

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان معرفی شد+ سوابق

صبح امروز در مراسمی با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و مسوولان ارشد استانی، از خدمات رشید قربانی تجلیل و هاشم ناظمی‌جلال به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش کردستان معرفی شد.

مدیرکل جدید آموزش و پرورش کردستان در این مراسم گفت: با بهره‌گیری از ظرفیت مدارس، حوزه‌های علمیه، جامعه ایثارگران و دلسوزان انقلاب و سایر متخصصین حوزه تعلیم و تربیت و با تشکیل کارگروه‌ها و تیم‌های مشاوره‌ای تلاش خواهیم کرد که آموزش و پرورش در همه زمینه‌های کیفی و کمی ارتقا پیدا کند.

ناظمی‌جلال اظهار کرد: تحقق اهداف و برنامه‌ها در دستگاه عظیم آموزش و پرورش که مسوولیت آماده‌سازی آینده‌سازان را در همه ابعاد بر عهده دارد نیازمند عزم عمومی جامعه به ویژه همراهی و همفکری نخبگان است.

وی افزود: امیدوارم با همراهی فرهنگیان بتوانیم مدرسه به عنوان کانون اصلی عرضه خدمات فرصت‌های تعلیم و تربیت اسلامی را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

مدیرکل جدید آموزش و پرورش کردستان تصریح کرد: در حوزه‌های مدیریتی شایسته‌گزینی بر اساس مولفه‌های شایستگی، صداقت، کار جهادی، مومن و متعهد به اهداف عالیه نظام و آشنا به استان کردستان عمل خواهیم کرد.

رشید قربانی مدیرکل سابق آموزش و پرورش کردستان هم در این مراسم اظهار کرد: هر آمدنی رفتی دارد، ۷ سال و ۴ ماه پیش به درخواست عزیزان فرهنگی این مسوولیت را پذیرفتیم.

وی خاطرنشان کرد: از اینکه خدا توفیق خدمت را در این مجموعه به من داد شاکر هستم و امیدوارم توانسته باشم در مسیر خدمت در حد و توان منشا خیر بوده باشم.

قربانی تصریح کرد: اگر موفقیتی کسب شده حاصل تلاش مجموعه بوده وگرنه هیچ مدیر و مسوولی به تنهایی نمی‌تواند سکان مدیریت را با موفقیت پیش ببرد.

وی افزود: مسوولیت‌ها به ویژه کار در بدنه آموزش و پرورش سخت و پرزحمت در عین حال لذت‌بخش است.

مدیرکل سابق آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه اموزش و پرورش بهترین مکان برای خدمت است گفت: وقتی موفقیت یک دانش‌آموز را رقم می‌زنید در کارنامه باقیات صالحات انسان به ثبت می‌رسد.

وی اضافه کرد: امکانات کردستان محدود است و اگر موفقیتی حاصل شده به خاطر فرهنگ و دانش بالای مردم است.

قربانی با بیان اینکه فرهنگ غنی و دانش بالای مردم این استان موجب جبران کمبود‌ها شده به گونه‌ای که این استان در حوزه نانو رتبه اول کشور را کسب کرده است افزود: بستر فرهنگی مردم استان از یک سو و همدلی و همراهی مجموعه ۲۴ هزار نفری آموزش و پروش دلیل اصلی این موفقیت بوده است.

وی اضافه کرد: اولیتم در طول ۷ سال مدیریت در بدنه آموزش و پرورش مشورت‌محوری عمل کردن و تلاش برای بازگشایی گره از مسیر مردم بوده است.

قربانی عنوان کرد: فشاری که روی آموزش و پرورش وجود دارد روی هیچ بخشی نیست و این به دلیل گستردگی مسوولیت و میزان پرسنل ان است.

نامدار معاون آموزش متوسطه اداره‌کل اموزش و پرورش کردستان هم گفت: این مراسم برای تقدیر از زحمات و تلاش‌های یک مدیر و دادن سکان این حوزه مهم به دست مدیر توانمند دیگری است.

وی خاطرنشان کرد: مدیرکل سابق کردستان از سه بعد اخلاقی، تخصصی و عمومی دارای ویژگی‌های بارزی هستند که در هر کس جمع شود منشا خیر و برکت و خدمت هستند.

وی از مسوولیت به عنوان امانت الهی نام برد و گفت: آنچه ماندگار است منش مدیریتی و مربی‌گری بودن است.

وی اخلاق‌مداری، خیرخواهی و رعایت شیونات اخلاقی و اسلامی و مشورت‌پذیر بودن را از دیگر ویژگی‌های مدیرکل سابق آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: همین اخلاق‌مداری آقای قربانی را به یک مدیر شاخص در نظام جمهوری اسلامی تبدیل کرد.

نامدار گفت: جایگاه مدیریت در آموزش و پرورش به ویژه در مدارس از جایگاه بسیار والایی برخوردار است.

وی در مورد مدیرکل جدید آموزش و پرورش کردستان هم گفت: خودساختگی، خلاق، معتقد، عامل به عمل و معتدل از ویژگی‌های مهم آقای ناظمی‌جلال است.

ناظمی‌جلال پیش از این، مدیرکل حج و زیارت استان کردستان و قبل از آن هم مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قروه را عهده‌دار بود.

گفتنی است، رشید قربانی هم از دی‌ماه سال ۹۳ در سمت مدیرکل آموزش و پرورش استان فعالیت داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ اول اردیبهشت + دانلود غزل حافظ