اخبار کوتاه تلویزیون / فرهاد آئیش سر از «مسافران شهر» درآورد


اخبار کوتاه تلویزیون / فرهاد آئیش سر از «مسافران شهر» درآورد

به گزارش دیباچه ، در این شماره از خبرهای کوتاه تلویزیون ، مروری داریم بر مهمترین رویدادهایی که در روزهای اخیر ، بیشترین بازتاب را در رسانه ها داشته است. فرهاد آئیش سر از «مسافران شهر» درآورد فرهاد آئیش در قسمت آخر سریال «مسافران شهر»...

به گزارش دیباچه ، در این شماره از خبرهای کوتاه تلویزیون ، مروری داریم بر مهمترین رویدادهایی که در روزهای اخیر ، بیشترین بازتاب را در رسانه ها داشته است.

فرهاد آئیش سر از «مسافران شهر» درآورد

فرهاد آئیش در قسمت آخر سریال «مسافران شهر» که تاکنون هفت قسمت از آن به کارگردانی سیروس حسن‌پور پخش شده است، ایفای نقش خواهد کرد.

اخبار کوتاه تلویزیون / فرهاد آئیش سر از «مسافران شهر» درآورد

، هم‌زمان با تولید اپیزودهای پایانی سریال رمضانی «مسافران شهر»، فرهاد آئیش به جمع بازیگران این سریال پیوست.

تاکنون هفت قسمت از سریال اپیزودیک «مسافران شهر» روی آنتن شبکه پنج رفته است و قرار است فرهاد آئیش در قسمت آخر با عنوان «خسیس»، مقابل دوربین سیروس حسن‌پور برود.

این اپیزود از سریال «مسافران شهر» به تهیه‌کنندگی پرویز امیری و کارگردانی سیروس حسن‌پور، در شب‌های پایانی ماه رمضان، ساعت ۱۹ پخش می‌شود و تکرار آن ساعت ۲۳ روز بعد است.

نمایشگاه اسباب بازی میزبان عمو فیتیله ای ها می شود

چهارمین روز از هفتمین نمایشگاه و بازار فروش اسباب‌بازی کانون با برگزاری ویژه‌برنامه‌ای با حضور «عمو فیتیله‌ای‌ها» و «خاله شادی» همراه است.

چهارشنبه ۲۴ فروردین‌ماه هم‌زمان با چهارمین روز از هفتمین نمایشگاه و بازار فروش اسباب‌بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، برنامه‌ای با حضور «خاله شادی» و «عمو فیتیله‌ای‌ها» در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

اخبار کوتاه تلویزیون / فرهاد آئیش سر از «مسافران شهر» درآورد

این برنامه از ساعت ۲۱:۳۰ با اجرای «عمو شکلات» آغاز می‌شود و در ادامه خاله شادی به اجرای سرود قطار شادی و انجام مسابقه با کودکان حاضر در سالن می‌پردازد. همچنین اجرای سرود مترویی از دیگر برنامه‌های چهارمین روز نمایشگاه اسباب بازی‌ست.

از نکات قابل‌توجه این برنامه حضور عمو فیتیله‌ای‌ها، شخصیت‌های تلویزیونی محبوب کودکان و نوجوانان است.

همچنین این شب‌ها «مَل‌مَل» دیگر شخصیت محبوب کودکان در محل کانون در سه سانس ۱۶ تا ۱۷، ۱٨ تا ۱۹ و ۲۰ تا ۲۱ به اجرای نمایش می‌پردازد.

سخنرانی سیدمحمد نقیب معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه درباره این دوره از نمایشگاه و اقدامات فرهنگی مترو تهران از دیگر بخش‌های برنامه ویژه چهارمین روز نمایشگاه اسباب‌بازی‌ست.

هفتمین نمایشگاه و بازار فروش اسباب‌بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان علاوه بر این ویژه‌برنامه، به‌طور روزانه کارگاه‌های مهارتی و هنری با حضور مربیان مراکز کانون درنظر گرفته‌است که از ساعت ۱۷ تا ۱ بامداد میزبان کودکان و نوجوانان هستند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید حضوری محصولات هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، به مرکز آفرینش‌های کانون مراجعه کنند یا از ۲۴ تا ۲۸ فروردین‌ماه در فروشگاه اینترنتی محصولات کانون به‌نشانی Digikanoon.ir با ۱۰ درصد تخفیف برای خرید اینترنتی اسباب‌بازی‌ها اقدام کنند.

نمایشگاه و بازار فروش اسباب‌بازی هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی مصادف با ایام ماه رمضان از ۲۱ تا ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ از ساعت ۱۷ تا ۱ بامداد در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.

روز داغ فوتبالی با بازی چلسی و رئال مادرید

دو دیدار رئال مادرید ـ چلسی و بایرن مونیخ ـ ویارئال از سری رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا امشب (۲۳ فروردین ماه) از شبکه سه، ورزش و رادیو ورزش زنده پخش خواهد شد.

دیدار رئال مادرید ـ چلسی امشب (۲۳ فروردین ماه) ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه در قالب برنامه گزارش ورزشی از شبکه سه سیما روی آنتن خواهد رفت.

اخبار کوتاه تلویزیون / فرهاد آئیش سر از «مسافران شهر» درآورد

همچنین این دیدار از برنامه «گزارش ورزشی» رادیو ورزش به صورت زنده و مستقیم ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه و موج اف ام ردیف ۹۲ مگاهرتز پخش خواهد شد.

دیدار مونیخ ـ ویارئال از سری رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا نیز امشب ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه از شبکه ورزش سیما پخش خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تالاب‌ های چهارمحال‌ و بختیاری از جاذبه های گردشگری در نوروز + عکس