واکنش کاناوارو به شایعه جانشینی روبرتو مانچینی


واکنش کاناوارو به شایعه جانشینی روبرتو مانچینی

فابیو کاناوارو، ستاره سابق تیم ملی ایتالیا به احتمال هدایت این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایتالیا به شکل ناباورانه‌ای از صعود به رقابت‌های جام جهانی باز ماند چرا که شاگردان روبرتو مانچینی در دیدار نیمه نهایی پلی‌آف از مقدونیه شمالی شکست خوردند و نتوانستند راهی فینال شوند.

پس از این ناکامی بزرگ شایعات زیادی در مورد آینده روبرتو مانچینی شنیده شد. با این حال او در یکی، دو مصاحبه برای ماندن در‌ آتزوری چراغ سبز نشان داده است. مانچینی دیروز در یک مصاحبه گفت: " ورزش از پیروزی‌ها و شکست‌ها ساخته شده است. گاهی اوقات پیروزی‌های باورنکردنی مانند پیروزی ما در یورو وجود دارد.

همچنان مدافع عنوان قهرمانی هستیم و تا دو سال آینده هم همین‌طور خواهیم بود. این مهم است. گاهی اوقات باید با شرایط سختی روبه‌رو شوید؛ ما باید با قدرت واکنش نشان دهیم. احساسات بزرگ می‌توانند پدیدار شوند و حتی به پیروزی‌هایی بزرگتر از آنچه ما به‌دست آورده‌ایم؛ منجر شوند."

واکنش کاناوارو به شایعه جانشینی روبرتو مانچینی

این صحبت‌های مانچینی در حالی مطرح شده که پیش از این گفته می‌شد در صورت جدایی او از تیم ملی ایتالیا، فابیو کاناوارو اصلی‌ترین گزینه هدایت آتزوری محسوب می‌شود. کاناوارو حالا در مصاحبه‌ای به این موضوع واکنش نشان داده و می‌گوید: "طبیعی است که وقتی ایتالیا به تورنمنت مهمی مانند جام جهانی نرسد، موقعیت‌ها و نام‌های خاصی به روزنامه‌ها راه پیدا کنند.

من بازیکن سابق و کاپیتان ایتالیا بودم، اما حقیقت این است که هرگز واقعیتی در آن شایعات وجود نداشت. من از این صحبت‌ها راضی بودم، زیرا به این معنی است که من به‌عنوان مربی خوب کار کردم، اما ما هرگز مذاکره‌ای نداشتیم."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک