عذرخواهی سخنگوی شورای شهر کرج از بازدید کنندگان جشنواره لاله ها


عذرخواهی سخنگوی شورای شهر کرج از بازدید کنندگان جشنواره لاله ها

کرج - ایرنا- سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج از بازدیدکنندگان هشتمین جشنواره لاله های باغ گل های پارک شهید چمران کرج به خاطر مشکلاتی در امر رویش لاله های این جشنواره عذرخواهی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج ، علی قاسم پور روز سه شنبه در نشست رسمی این شورا اظهار داشت: مدیریت شهری کرج پیش از آغاز سال جدید با تبلیغات زیاد ، مردم را به بازدید جشنواره لاله های کرج ترغیب کرد اما متاسفانه جشنواره امسال رنگ و بوی همیشگی را نداشت و بازدید کنندگان نتوانستند به دلیل شکوفا نشدن لاله ها لذت ببرند.

وی ادامه داد: همه ما می دانیم که گیاهان نقطه سیر تکامل دارند تا به رویش برسند ، طبق بررسی که در سال های گذشته انجام شد به طور معمول کاشت پیاز لاله در ماه های آبان و آذر هر سال انجام می شود.

سخنگوی شورای شهر کرج گفت : با بررسی اسناد و مدارک ، سازمان سیما ، منظر و فضای سبز کرج در اواخر آبان ماه سال گذشته از شهردار کرج اجازه تکلیف می کند که به چه شکل و چگونه این جشنواره را آغاز که شهردار در تاریخ دوم آذرماه پارسال در این زمینه دستور صادر کرد تا از طریق مزایده عمومی این جشنواره اتفاق بیافتد که این کار با تاخیر ۲۶ روزه انجام می شود.

قاسم پور با بیان اینکه سال گذشته کاشت پیازهای لاله با تاخیر انجام شد، افزود: همین امر باعث شد تا گل ها در موعد مقرر شکوفا نشوند چرا که به طور معمول کاشت پیاز لاله در ماه های آبان و آذر انجام می شود.

وی عنوان کرد: از دستگاه های نظارتی شهرداری کرج شامل حراست و بازرسی درخواست داریم تا نسبت به بررسی دقیق واگذاری و برگزاری مزایده ، صلاحیت شرکت برنده و نحوه انعقاد قرارداد با پیمانکار و بررسی دقیق زمان کاشت را انجام داده و گزارش کاملی به شورای شهر ارسال کنند.

قاسم پور تاکید کرد: شهردار کرج پس از بررسی دستور دهد تا اگر کوتاهی توسط شخص یا سازمانی صورت گرفته برخورد جدی شود؛ اکنون نوک پیکان به سمت شورا قرار گرفته و اگر این موضوع را مسوولان سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهرداری مطلع بوده اند که لاله ها را به موع روییده نمی شود نباید جشنواره را برگزار می کردند و برند این شهر خدشه دار می شد.

وی با بیان اینکه باید فرصتی برای جبران مافات کسانی که طی روزهای گذشته از این جشنواره بازدید داشتند و لاله ای ندیدند فراهم شود، گفت : از دستگاه نظارتی شهرداری کرج درخواست داریم تا شرایطی فراهم شود تا بررسی لازم در خصوص روند برگزاری مزایده جشنواره لاله ها ، صلاحیت شرکت برنده ، نحوه انعقاد قرار داد با پیمانکار و بررسی زمان دقیق کاشت پیاز گل ها و کیفیت پیازها صورت گیرد.

عضو شورا شهر کرج تاکید کرد: از شهردار کرج درخواست می شود تا فرصتی برای جبران خسارت به شهروندان و هم استانی های عزیز بدهیم تا به صورت رایگان از این جشنواره دیدن کنند.

هشتمین جشنواره گل لاله های باغ گل های پارک شهید چمران کرج از هفدهم فروردین ماه جاری به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد که به گفته مسوولان سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهرداری کرج این جشنواره تا ۱۵ اردیبهشت ماه امسال ادامه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی