تماس ستاره چلسی با اینتر؛ لطفا من را جذب کنید


تماس ستاره چلسی با اینتر؛ لطفا من را جذب کنید

روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی چلسی تلاش برای بازگشت دوباره به اینتر را آغاز کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از سپری کردن دو فصل درخشان در ایتالیا و فتح اسکودتو بود که روملو لوکاکو در تابستان سال گذشته به پیشنهاد 98 میلیون پوندی چلسی پاسخ مثبت داده و دوباره لیگ برتر را برای ادامه دوران ورزشی خود انتخاب کرد. اما شرایط در چند ماه اخیر آنقدر برای روملو لوکاکو بد بوده که او اغلب مسابقات چلسی را از روی نیمکت تماشا کرده و اصلا قادر به تکرار درخشش سال‌های اخیر خود‌ نبوده است. روملو لوکاکو تنها موفق به زدن 12 گل برای چلسی شده که با این قیمت هنگفت، اصلا آمار خوبی برای او محسوب نمی‌شود.

تماس ستاره چلسی با اینتر؛ لطفا من را جذب کنید

اما جانلوکا دی مارتزیو امروز در برنامه‌ای در شبکه اسکای ایتالیا مدعی شد اخیرا تماس‌های فراوانی بین روملو لوکاکو و مدیران‌ اینتر وجود داشته و این ستاره بلژیکی هنوز رابطه خوبی با همه ارکان این باشگاه ایتالیایی دارد. خود روملو لوکاکو در مورد بازگشت احتمالی به اینتر در فصل بعد با سران این باشگاه تماس گرفته و قصد دارد در صورت امکان لباس نراتزوری را به تن کند. اما احتمالا این ستاره 29 ساله تا مشخص شدن نام مالک جدید باشگاه چلسی صبر کرده و در آن مقطع در مورد آینده خود تصمیم بگیرد.

البته دستمزد فعلی روملو لوکاکو به قدری بالاست که در این شرایط بعید است امکان بازگشت به ایتالیا وجود داشته باشد و لباس اینتر را دوباره بپوشد. در واقع تنها در صورتی‌که روملو لوکاکو تصمیم بگیرد حقوق خود را به مقدار زیادی کاهش دهد، احتمال انتقال دوباره و البته قرضی او به اینتر فراهم خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش