تیم بسکتبال شهرداری گرگان مغلوب شیمیدر قم شد


تیم بسکتبال شهرداری گرگان مغلوب شیمیدر قم شد

گرگان - ایرنا - تیم بسکتبال شهرداری گرگان در سومین مسابقه از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ‌ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور در مقابل شیمیدر قم مغلوب شد تا یک مسابقه دیگر با این تیم داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این‌ مسابقه که سه‌شنبه شب در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران به قضاوت رضا جوادی به عنوان سرداور به همراه هادی سالم و روزبه کلاهدوز به عنوان داوران اول و دوم با نظارت حمید کیان‌ارثی به عنوان ناظر و نماینده فدراسیون برگزار شد، تیم شهرداری گرگان با نتیجه ۷۱ بر ۷۵ نتیجه را واگذار کرد.

شهرداری گرگان در کوارتر اول نیمه اول با نتیجه ۲۰ بر ۱۴ به پیروزی رسید، اما در کوارتر دوم همین‌ نیمه با حساب ۱۱ بر ۲۲ بازنده شد تا نیمه اول با حساب ۳۱ بر ۳۶ به سود شیمیدر به پایان برسد.

شهرداری گرگان در نیمه دوم و کوارتر نخست آن با حساب ۱۶ بر ۲۵ مغلوب شد، اما در کوارتر دوم نیمه دوم با نتیجه ۲۴ بر ۱۴ پیروز شد تا نیمه دوم در مجموع با نتیجه ۴۰ بر ۳۹ به سود گرگانی‌ها پایان یابد.

مهران حاتمی سرمربی تیم شهرداری گرگان در ابتدای این مسابقه رسول مظفری، پری پتی، محمد جمشیدی، آنتانیا اودراس و میثم میرزایی را به عنوان استارتر وارد زمین کرد.

شاگردان مهران‌ شاهین‌طبع سرمربی شیمیدر قم برای آغاز این مسابقه حامد حسین‌زاده، نوید رضایی‌فر، محمد یوسف‌وند، آلاده آمینو و دوایت باکس را به میدان فرستاد.

پری پتی بازیکن‌ تیم شهرداری گرگات با کسب ۲۷ امتیاز و اثرگذاری ۲۵ امتیازآورترین و موثرترین بازیکنان میدان بودند.

همچنین دوایت باکس بازیکن شیمیدر با کسب ۲۴ امتیاز و اثرگذاری ۲۱ امتیازآورترین و موثرترین بازیکن تیمش بود.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در مسابقه اول خود با تیم شیمیدر با نتیجه ۸۱ بر ۷۲ به پیروزی رسیده بود و در مسابقه دوم با نتیجه ۸۵ بر ۸۴ هم پیروز شده بود و برای صعود به فینال نیازمند تنها یک پیروزی دیگر است.

مسابقه چهارم ۲ تیم‌ پنجشنبه ۲۵ فروردین ماه برگزار خواهد شد.

دیگر مسابقه مرحله نیمه نهایی فردا شب بین تیم‌های نظم‌آوران‌سیرجان و ذوب‌آهن اصفهان برگزار خواهد شد که در ۲ مسابقه قبلی، ذوب‌آهن توانسته بود نظم‌آوران‌ را شکست دهد.

مسابقات مرحله نیمه نهایی به صورت سه از پنج‌ برگزار خواهد شد و تیمی که سه مسابقه را برنده شود، جواز حضور در فینال این فصل لیگ‌ برتر بسکتبال را کسب خواهد کرد.

تیم شهرداری گرگان، مدافع عنوان قهرمانی فصل گذشته است.

با توجه به محدودیت‌های کرونایی ۵۰ تماشاگر از گرگان برای تشویق تیم شهرداری به تهران‌رفته بودند.

پرهام مقصودلو استاد بزرگ شطرنج که گرگانی‌است، غلامرضا منتظری و رمضانعلی سنگدوینی نمایندگان مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی به همراه شهردار گرگان و تعدادی از معاونین و برخی از اعضای شورای اسلامی شهر گرگان، حامد حدادی از تماشاگران ویژه این مسابقه بودند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا