پیش ثبت نام عتبات عالیات ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران آغاز شد


 پیش ثبت نام عتبات عالیات ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران آغاز شد

فعال از آغاز پیش ثبت نام عتبات عالیات ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران گیلان همزمان با سراسر کشور در سامانه زیارت خبرداد.

« حسن فعال» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با اشاره به آغاز پیش ثبت نام عتبات عالیات ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران گیلان همزمان با سراسر کشور اظهارکرد: این پیش ثبت نام با همکاری با همکاری شرکت شاهدان کوثر در سامانه زیارت به نشانی ziarat.haj.ir انجام می‌شود.

مدیرحج و زیارت گیلان با بیان اینکه این پیش ثبت نام صرفا جهت شناسایی ظرفیت آماری بوده و فعلا تعهدی برای اعزام قطعی نیست افزود: خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران با حداکثر چهار نفر همراه مجاز به انجام پیش ثبت‌نام هستند و هزینه‌های تشرف پس از مشخص شدن تاریخ اعزام و نوع بسته زیارتی، مشخص می‌شود.

وی ادامه داد: ۲۵ درصد از مبلغ کل، به‌عنوان پیش پرداخت و مابقی هزینه به‌صورت اقساط قابل پرداخت است.

فعال بابیان اینکه اعزام‌ها به دو صورت و هوایی انجام می‌شود اعلام کرد: مجری اعزام شرکت زیارتی شاهدان کوثر با نظارت سازمان حج و زیارت است که اقامت نوع اول سه شب نجف، سه شب کربلا و یک شب کاظمین (سامرا عبوری) و سه شب نجف و چهار شب کربلا (کاظمین و سامرا عبوری) خواهد بود.

وی با تشریح مدارک مورد نیاز برای پیش‌ ثبت نام اذعان کرد: گذرنامه باید دارای حداقل 6 ماه اعتبار از تاریخ اعزام بوده و دو قطعه 2*3 زمینه سفید بدون کلاه و عینک، شناسنامه، کارت ملی و کارت ایثارگری از دیگر مدارک مورد نیاز است.

مدیر حج و زیارت گیلان با تاکید بر اینکه با توجه به شرایط کرونایی، تزریق دو دوز واکسن و ارائه کارت واکسیناسیون دیجیتالی لاتین قبل از پرواز الزامی است تصریح کرد: اطلاع رسانی و پیگیری‌های بعدی از طریق شماره تلفن همراه ثبت شده در سامانه انجام خواهد شد.

 پیش ثبت نام عتبات عالیات ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران آغاز شد

پایان پیام/84

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خواص آب هویج که از آن بی‌خبرید