بعد از پنج سال با پیروزی مقابل شهرداری سیرجان طلسم را شکستیم


بعد از  پنج سال با پیروزی مقابل شهرداری سیرجان طلسم را شکستیم

اصفهان-ایرنا- سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: مدت‌هاست که برای گرفتن نتیجه مقابل شهرداری سیرجان برنامه‌ریزی کرده‌ایم و از آن جایی که می‌دانستیم از کدام مناطق می‌توان به این تیم نفوذ کرد، بعد از پنج سال طلسم پیروزی مقابل این تیم شکسته شد.

به گزارش ایرنا، بیان محمودی شامگاه سه‌شنبه در نشست خبری پس از دیدار این تیم مقابل شهرداری سیرجان در ورزشگاه نقش جهان ضمن ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان تیمش خاطرنشان کرد: توانستیم این تیم را شکست دهیم؛ما مدت‌هاست که برای این بازی برنامه‌ریزی می‌کنیم.
وی ادامه داد: می‌دانستیم از کدام مناطق می‌شود به تیم حریف نفوذ کرد و از همین طریق توانستیم آن‌ها را شکست دهیم، بازیکنان هم به خوبی عمل کردند ولی در کل برای ما نتیجه مهم بود.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص انگیزه این تیم برای نزدیک شدن به قهرمانی اظهار کرد: در مقابل شهرداری بم کار سختی داریم و در هفته آینده نیز شهرآورد در پیش داریم و به آن توجه داریم.
محمودی ضمن اشاره به تماس مدیرعامل باشگاه سپاهان و دادن وعده پاداش در صورت کسب پیروزی این دیدار اضافه کرد: پیروزی ما بخاطر پاداش نبود چرا که در نیم فصل اول نیز این قول را به ما داده بودند اما به پیروزی نرسیدیم؛ اما صحبت‌های آقای ساکت انگیزه و روحیه بالایی به تیم بخشید و از ایشان تشکر می‌کنم.
وی در خصوص تاثیر تعویض‌های انجام شده در بازی‌های اخیر خاطرنشان کرد: در این فصل بازیکن ضعیفی روی نیمکت ذخیره نداریم و همه برای حضور یافتن در ترکیب اصلی در رقابت و به دنبال پیشرفت هستند.
تیم فوتبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر، موفق به شکست تیم مدعی شهرداری سیرجان با نتیجه ۲ بر ۱ شد.
همچنین در نشست خبری این دیدار اعلام شد که سرمربی تیم فوتبال شهرداری سیرجان به علت محرومیت حضور ندارد و دیگر اعضای کادر این تیم نیز در نشست حضور پیدا نکردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زمین تا آسمون فریبا نادری ! / این اون نیست ! + 2 عکس که نمی شناسیدش !