186 میلیون تومان غذای گرم بین نیازمندان خوسف توزیع شد


186 میلیون تومان غذای گرم بین نیازمندان خوسف توزیع شد

چاجی گفت: در مجموع از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون 186 میلیون تومان غذای گرم و سبد غذایی بین خانواده های تحت پوشش و نیازمند توزیع شده است.

«محمدرضا چاجی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خوسف اظهار کرد: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان آشپزخانه اطعام مهدوی در خوسف راه اندازی شد.

رئیس کمیته امداد شهرستان خوسف با بیان اینکه طبخ غذا بر اساس کمک و نیت خیرین در این آشپزخانه انجام می شود، گفت: در هفته اول ماه رمضان در طرح اطعام مهدوی و آشپزخانه مراکز نیکوکاری یک‌هزار و 750 پرس غذای گرم بین خانواده تحت پوشش و سایر نیازمندان توزیع شد.

چاجی با بیان اینکه در شهرستان خوسف ۲ هزار و ۴۲۹ خانوار مستمری بگیر در قالب پنج هزار و 265 نفر از خدمات این نهاد بهره مند می شوند، افزود: از این تعداد یک هزار و 535 خانوار سالمند هستند.

وی در ادامه از توزیع 317 سبد غذایی از اول ماه رمضان با همکاری مراکز نیکوکاری در خوسف خبر داد و گفت: شهرستان خوسف دارای چهار مرکز نیکوکاری در خوسف، ماژان، خور و معصوم آباد است.

رئیس کمیته امداد شهرستان خوسف تصریح کرد: در مجموع از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون 186 میلیون تومان غذای گرم و سبد غذایی بین خانواده های تحت پوشش و نیازمند توزیع شده است.

چاجی با اشاره به ارزش ریالی این کمک ها، ادامه داد: در بحث غذا گرم 52 میلیون و 500 هزار تومان و بیش از 130 میلیون تومان هم سبد غذایی بین نیازمندان توزیع شده است.

وی از استقبال خوب خیرین برای بحث کمک ها در ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: هدف گذاری شده با کمک خیرین 17 هزار پرس غذای گرم و افطاری ساده بین نیازمندان خوسف توزیع شود.

رئیس کمیته امداد شهرستان خوسف در ادامه با اشاره به اجرای پویش «آراسته این سفره به مهر من و تو» در شهرستان خوسف، گفت: خیرین می توانند کمک های نقدی خود را با شماره گیری *8877*1*0564 # و یا شماره کارت 6037997950029141 نزد بانک ملی واریز کنند.

وی گفت: علاوه بر این شماره ها مردم می توانند کمک های خود را به شماره حساب 112542453007 نزد بانک ملی تقدیم کنند.

پایان پیام/575

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در