شهردار: خانه کشتی پردیس بهسازی می‌شود


شهردار: خانه کشتی پردیس بهسازی می‌شود

پردیس - ایرنا - شهردار پردیس گفت: بهسازی خانه کشتی و گود زورخانه شهدای هسته‌ای این شهر در 15 فصل عمرانی در دستور کار قرار گرفته است.

رضا کارخانه روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: عملیات بهسازی خانه کشتی از ماه‌های پایانی سال گذشته آغاز شده تا در روزهای پیش رو در سال جدید با زیر ساختی کامل تر از قبل از اوایل اردیبهشت ماه پذیرای کشتی گیران شهرستان باشد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در این زمینه افزود ساماندهی و ارتقای روشنایی سالن با نصب ۱۱ لامپ ال‌ای‌دی، ۱۴ لامپ گازی و ۳۲ لامپ مهتابی، باز طراحی و نصب تشک های کشتی بر اساس نظر کارشناسی متخصصان حرفه ای فدراسیون برای ایجاد فضای تمرینی مناسب تر برای کشتی گیران انجام شده است.

شهردار پردیس خاطرنشان کرد: واکاری فضای سبز حاشیه، تعمیر آب‌نما، راه‌اندازی سونا، ایجاد گرمابه جدید، رنگ آمیزی جداول و درب‌های ورودی، تفکیک دفتر حراست و پذیرش در مجموعه خانه کشتی شهدای هسته‌ای شهرداری پردیس بخش دیگری از امور عمرانی اجرا شده هستند.

کارخانه با بیان اینکه طرح های دیگری در خانه کشتی شهدای هسته ای پردیس در دست اقدام و اجرا است، ادامه داد: علاوه بر موارد یاد شده، طرح‌های دیگری نیز برای بهبود شرایط محیطی و آماده‌سازی آن برای حضور ورزشکاران در دست اجرا است که پس از اتمام کار درباره آن اطلاع رسانی خواهد شد.

وی اضافه کرد: در شبهای ماه مبارک رمضان،مربیان خانه کشتی شهدای هسته‌ای شهرداری پردیس و باستانی‌کاران با هم دیدار دارند و آشنایی با تازه ترین قوانین رقابت های رشته ورزش باستانی که طی سالیان اخیر تغییرات زیادی داشته است، یکی از فواید این دیدارها برای توسعه ورزش باستانی و کشتی است.

شهردار پردیس با اشاره به طرح های در دست اقدام و اجرای این شهر گفت: اجرای طرح های اصلاح هندسی تقاطع بلوارهای شهید شکاری و خلیج‌فارس شمالی، تالار بزرگ شهر پردیس، ساختمان خدمات شهری، آتش‌نشانی و خدمات ایمنی فاز پنج، ساماندهی بلوار امام رضا (ع)، بوستان دارای بازارچه سنتی با پیشرفت های فیزیکی مختلف در دست اجرا است.

کارخانه اظهار داشت: یکی از برنامه های شهرداری پردیس در امور خدماتی ایجاد مسیرهای تردد مناسب در نقاط مختلف شهر با اجرای طرح های عمرانی است.

وی یادآور شد: با توجه به نیاز برخی مناطق شهری به اجرای لکه گیری آسفالت طی روزهای گذشته، بلوارهای خلیج فارس شمالی و شهید شکاری و خیابان شهید مجید طلا ، لکه گیری آسفالت شد.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...