برگزاری کارگاه سبک زندگی قرآنی در سمنان


برگزاری کارگاه سبک زندگی قرآنی در سمنان

مسوول امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از برگزاری کارگاه سبک زندگی قرآنی به همت اتحادیه تشکل های مردمی و موسسات قرآنی استان سمنان در روز پنجشنبه این هفته خبر داد.

مچتبی نورمحمدی بااعلام این خبر اظهار کرد: این کارگاه ویژه خواهران و برادران و با حضور استاد مجید محمودیان "روان درمانگر معنوی" برگزار خواهد شد.

مسوول امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، زمان برگزاری این کارگاه را ساعت 10 تا اذان ظهر روز پنجشنبه 25 فروردین 1401 ذکر کرد و افزود: دوستداران شرکت در این کارگاه می توانند در این کارگاه ثبت نام کنند.

وی همچنین از برگزاری محفل انس با قرآن به مناسبت ماه مبارک رمضان در سمنان خبر داد و گفت: این محفل امروز 24 فروردین با حضور استاد سعید پرویزی قاری بین المللی در مسجد سیدالشهدای سمنان برگزارمی شود.

نورمحمدی با بیان اینکه استاد پرویزی نفر اول سی و چهارمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم را کسب کرده است افزود: این محفل قرآنی از ساعت 18:30 در مسجد سیدالشهدای سمنان واقع در میدان جمهوری سمنان برگزار می شود .

مسوول امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ضمن دعوت از علاقه مندان برای حضور در برنامه تصریح کرد: این محفل انس با قرآن با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و کانون های فرهنگی هنر مساجد برگزار می شود.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی