شرکت‌های دانش بنیان موتور محرکه توسعه اقتصادی کشورند


شرکت‌های دانش بنیان موتور محرکه توسعه اقتصادی کشورند

مراغه _ ایرنا _ معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی از شرکت‌های دانش بنیان به عنوان موتور محرکه توسعه اقتصادی کشور نام برد و افزود: برای دستیابی به اقتصاد دانش بنیان، تولید و توزیع اطلاعات و پرداختن به آموزش و پژوهش ضروری است.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، عاشور اکرمی در آیین تجلیل از نفرات برتر کنکور بخش نظرکهریزی شهرستان هشترود گفت: باید کلاس آموزشی، توجیهی مدیران و کارشناسان در راستای آشنایی با اصول اولیه دانش بنیان برگزار شود تا بتوان در این زمینه گام های خوبی برداشت.
وی اجرای سند تحول بنیادین را مهمترین اولویت آموزش و پرورش دانست و بر تقویت و ترویج فعالیت های گروهی و تیمی و ترویج فعالیت های پژوهش و تحقیق تقویت فرهنگ خلاقیت و نوآوری و ترویج و تقویت مشارکت پذیری و مشارکت جویی تاکید کرد.
اکرمی آموزش و پرورش و دانشگاه را کانون خلق آینده دانست و گفت: پیشرفت های اقتصادی، صنعتی، نظامی، اجتماعی، فرهنگی همه مدیون آموزش و پرورش و دانشگاه است.
وی بر آموزش همراه پژوهش تاکید کرد و گفت: پیشرفت های مختلف در علوم پزشکی، صنعت و کشاورزی و فضایی زیر سایه دانش و پژوهش است.
اسفندیار حسن زاده رئیس آموزش و پرورش منطقه نظرکهریزی هم گفت: از ۸۶ فضای آموزشی این شهر متاسفانه ۱۷ مدرسه کانکسی و ۳۰ مدرسه نیز در حال تخریب است.
وی از خیرین خواست در احداث مدارس و هنرستان های کشاورزی و فنی و حرفه ای همچنین مدارس شبانه روزی در این بخش همکاری کنند.
در این آیین از دانش آموزان رتبه برتر کنکور در سال ۱۴۰۰ تجلیل شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


7 راه برای اینکه سرکه سیب بیشتری استفاده کنید