شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان مرکزی 800 بازدید از جایگاه‌های سوخت انجام داد


شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان مرکزی 800 بازدید از جایگاه‌های سوخت انجام داد

اراک - ایرنا - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی گفت: این شرکت با هدف خدمات‌رسانی هر چه مطلوب‌تر به مردم در ایام نوروز بیش از 800 بازدید از جایگاه‌ها و مجاری عرضه سوخت این استان انجام داد.

«سعید جمشیدی» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در راستای طرح کنترل و نظارت بر مجاری عرضه سوخت در ایام نوروز، بازدیدهای موردی از جایگاه‌های عرضه سوخت مایع و سی ان جی، نمازخانه‌های بین راهی هر جایگاه و دیگر سرویس‌های خدماتی منطقه به عمل آمد.

وی بیان کرد: طرح نظارت بر مجاری عرضه سوخت همه ساله از طریق ستاد شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به مناطق ۳۷ گانه اعلام و اجرا می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی ادامه داد: این استان، سومین استان پر تردد کشور در ایام نوروزی امسال بود و تلاش‌های زیادی صورت گرفت تا مسافران نوروزی بتوانند به راحتی و با اطمینان بیشتر از جاده‌های ارتباطی استان مرکزی عبور کنند که با تامین به هنگام سوخت و نظارت‌های مستمر این ایام با آرامش پشت سر گذاشته شد.

جمشیدی اظهار داشت: علاوه بر پایش جایگاه‌های درون استانی ۲ نفر از کارشناسان منطقه بر اساس تصمیمات ستادی برای بازرسی و پایش جایگاه‌های دیگر استان‌های کشور از جمله لرستان و خوزستان نیز اعزام شدند.

وی گفت: شکایات درج شده در سامانه ۰۹۶۲۷ در ایام نوروز بسیار اندک بود که این مهم نشان از رضایتمندی مردم است.

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۸۰ هزار نفر جمعیت است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش