رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی در محل برگزاری نمایشگاه اسباب‌بازی از سوی برپاکنندگان و مخاطبان


رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی در محل برگزاری نمایشگاه اسباب‌بازی از سوی برپاکنندگان و مخاطبان

با وجود کاهش روند ابتلا به بیماری کرونا از ابتدای امسال، شیوه‌نامه‌های بهداشتی در نمایشگاه و بازار فروش اسباب‌بازی هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی به شکل حداکثری رعایت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، طی چهار روز برپایی نمایشگاه و بازار فروش اسباب‌بازی هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی با وجود کاهش روند ابتلا به بیماری کرونا، فعالان حوزه اسباب‌بازی، برپاکنندگان و مخاطبان جشنواره تلاش قابل‌توجهی برای رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی داشته‌اند.

دست‌اندرکاران نمایشگاه نیز با اختصاص ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده‌ لازم در غرفه‌ها، تدابیر لازم را در این زمینه اتخاذ کرده‌اند و با توجه به حضور کودکان و نوجوانان، این دقت و حساسیت، مضاعف بوده است. امکان حضور بازدیدکنندگان هم با رعایت پروتکل‌ها به ویژه زدن ماسک فراهم می‌شود.

نمایشگاه و بازار فروش اسباب‌بازی هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی مصادف با ایام ماه رمضان از ۲۱ تا ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ از ساعت ۱۷ تا ۱ بامداد در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.

پایان پیام/31

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !