هایما 8S به زودی در ایران خودرو خراسان مونتاژ می‌شود


هایما 8S به زودی در ایران خودرو خراسان مونتاژ می‌شود

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) به گفته مدیرعامل شرکت ایران خودرو، قرار است در سال جاری مونتاژ اتومبیل شاسی‌بلند هایما 8S در کارخانه ایران خودرو خراسان آغاز شود. ایران خودرو یکی از دو خودروساز برتر کشور است که موفق شده محبوبیت زیادی در میان مشتریان کسب کند. این شرکت در کنار تولید خودروهای داخلی، به مونتاژ برخی از خودروهای چینی... نوشته هایما...

به گفته مدیرعامل شرکت ایران خودرو، قرار است در سال جاری مونتاژ اتومبیل شاسی‌بلند هایما 8S در کارخانه ایران خودرو خراسان آغاز شود.

ایران خودرو یکی از دو خودروساز برتر کشور است که موفق شده محبوبیت زیادی در میان مشتریان کسب کند. این شرکت در کنار تولید خودروهای داخلی، به مونتاژ برخی از خودروهای چینی نیز می‌پردازد. مدیرعامل ایران خودرو به تازگی خبر از افزایش ظرفیت تولید خودروهای شاسی بلند داده است.

مونتاژ هایما 8S در کارخانجات ایران خودرو

به گفته وی به زودی پروژه توسعه خط مونتاژ راه اندازی می‌شود و علاوه بر اینکه خط تولید هایما اس 8 آغاز به کار می‌کند، تیراژ تولید دو خودروی کراس اوور هایما اس 5 و اس 7 نیز افزایش خواهد یافت. بیژن زاهدی فرد در ادامه می‌گوید:

خط جدید تولید که توسط شرکت تام و ایران خودرو خراسان در حال تجهیز است، امکان تولید همزمان چهار مدل خودروی شاسی بلند دارد.

هایما 8S به زودی در ایران خودرو خراسان مونتاژ می‌شودهایما 8S به زودی در ایران خودرو خراسان مونتاژ می‌شود

به گفته زاهدی فرد از ابتدای سال 1394 حدود 49 هزار دستگاه خودروی شاسی بلند در ایران خودرو تولید شده است و تمامی تعهدات پیرامون هایما انجام شده و تعهدات معوقه‌ای وجود ندارد. در سال گذشته نیز قرار بر این بوده که حدود 10 هزار دستگاه خودروی کراس اوور تولید شود، در حالی که حدود 9 هزار دستگاه به تولید رسیده است.

بیشتر بخوانید:

مشخصات فنی و قیمت هایما اس ۸، شاسی بلند احتمالی جدید ایران خودرو

گفتنی است که مدیرعامل ایران خودرو تأکید کرده که باید تمام تمرکز خود را روی داخلی سازی قطعات هایما بگذاریم و به نمایندگی‌های خدمات پس از فروش آموزش دهیم که چگونه خدمات‌دهی کنند. وی در ادامه نیز خاطرنشان کرد که این برنامه‌ها در دستور کار سایکو و ایساکو قرار گرفته است. طبق آنچه زاهدی فرد می‌گوید، قرار است هایما S8 از تابستان امسال روانه بازار شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در