طلاق همسر ماهسون؛ عکسی که او را رسوا کرد چه بود؟


خبر عجیب طلاق ماهسون و همسر جوانش مثل یک ویروس تمام فضای مجازی را پر کرد. دلیل این جدایی عکسی بود که ماهسون را به رسوایی کشاند.

ماجرای طلاق ماهسون از همسر دومش دلیل طلاق همسر ماهسون یک عکس بود ماهسون قرمزی گل و 2 ازدواج ناموفق

ماجرای طلاق ماهسون از همسر دومش

به گزارش اقتصادآنلاین، یکی از اخبار داغ و جدید فضای مجازی، جدایی ماهسون، خواننده معروف ترکیه ای از همسرش اجه بینای بود که حرف و حدیث های بسیاری را به همراه داشت و جزئیات آن را در این بخش خواهید خواند.

به گزارش خبرگزاری های ترکیه، اجه بینای پس از مشاهده تصویری نامتعارف از همسرش ماهسون، نام خانوادگی Kırmızıgül را از پروفایل صفحه رسمی اش در شبکه های اجتماعی حذف کرده و با عجله برای طلاق به ترکیه بازگشت. همسر ماهسون برای تحصیل دخترش به آمریکا سفر کرده بود و پس از اطلاع از برخی اتفاقات حاشیه ساز به ترکیه آمد.

به گزارش روزنامه حریت؛ اجه بینای که بدون معطلی به دادگاه رفته و دادخواست طلاق داده بود، به اطرافیان نزدیک خود گفت:در ازدواج نباید اجازه وقوع چنین حوادثی را داد. به همین دلیل است که طلاق می‌گیرم.


طلاق همسر ماهسون؛ عکسی که او را رسوا کرد چه بود؟

دلیل طلاق همسر ماهسون یک عکس بود

عکس سلفی منتشر شده از ماهسون 52 ساله در کنار دختر جوان به سرعت دست بدست شده و برای خواننده مشهور ترکیه ای رسوایی به بار آورد. این عکس به شکلی نامتعارف و داخل خانه ای که تصور میشود خانه ی همان دختر جوان است، گرفته شده. هرچند این گفته ها در حد حدس و گمان باقی مانده است اما سکوت ماهسون در توضیح این عکس شک ها را به سمت یقین سوق میدهد.

همسر ماهسون که خود یک وکیل است، پس از اطلاع از ماجرا، به سرعت پرونده طلاق را شروع کرده بود و در یک جلسه از کیرمیزگیول طلاق گرفت. طبق تصمیم دادگاه، حضانت دختر ماهسون بر عهده مادر کودک خواهد بود.

ماهسون کرمیزیگل در بیانیه‌ای پس از جلسه دادرسی گفت:من تمام تلاشم را برای نجات ازدواجمان انجام دادم اما این اتفاق نیفتاد. ماهسون قرمزی گل که از نتیجه دادگاه و طلاق همسرش ناراضی بود دادگاه را ترک کرد و سوالاتی که خبرنگارن از او در مورد اتهامات خیانت پرسیدند بدون پاسخ گذاشت.


طلاق همسر ماهسون؛ عکسی که او را رسوا کرد چه بود؟

ماهسون قرمزی گل و 2 ازدواج ناموفق

ماهسون قرمزی گل (Mahsun Kırmızıgül) در تاریخ 6 فروردین 1348 در یکی از روستاهای دیاربکر ترکیه بدنیا آمد. نام اصلی ماهسون عبدالله بازنجیر است اما تقریبا همه او را با نام ماهسون می شناسند.

خواننده معروف ترکیه ای دوبار ازدواج کرده که هر دو تجربه ی او به طلاق ختم شده است. او اولین بار در سن 20 سالگی با "گلگم" ازدواج کرد که حاصل ازدواج آنها پسری به نام محمود بود. ازدواج ماهسون و گلگم به طلاق ختم شد و قرمزی گل مسئولیت نگهداری پسرش را به همسرش واگذار کرد.

ازدواج دوم او در سال 2015 با یک وکیل ترک تبار ساکن آمریکا بنام اجه بینای (Ece Binay) بود که ثمره آن تنها یک دختر بنام لاوین بود که این ازدواج هم به طلاق ختم شد و ماهسون بار دیگر حضانت فرزندش را به همسرش داد.

منبع: نمناک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندوه