تاکید امام جمعه دهدشت بر اهتمام جدی بانک‌ها نسبت به تسهیل‌گری در پرداخت وام‌ها


تاکید امام جمعه دهدشت بر اهتمام جدی بانک‌ها نسبت به تسهیل‌گری در پرداخت وام‌ها

امام جمعه دهدشت خواستار اهتمام جدی بانک‌ها نسبت به تسهیل‌گری در پرداخت وام‌ها شد.

در پی سخنان امام جمعه دهدشت در خصوص عملکرد ضعیف بانک‌های کهگیلویه وبویراحمد، رییس حوزه بانک ملی شهرستان کهگیلویه به همراه رییس این بانک در دهدشت و پرسنل آن با امام جمعه دهدشت دیدار کردند.

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در این دیدار خواستار اهتمام جدی بانک‌ها نسبت به تسهیل‌گری در پرداخت وام‌ها شد و اظهار کرد: سخت‌گیری‌ها کمتر شود، گاها با یک وام زندگی‌ها دگرگون میشود و بسیاری از مشکلات رفع خواهد شد.

وی بیان کرد: استان ما استان توسعه نیافته و ظرفیت اقتصادی نداریم، هر چه داریم به برکت انقلاب است، خودمان به خودمان رحم کنیم و به مردم سخت نگیریم.

امام جمعه دهدشت خواستار جذب وام‌های قرض‌الحسنه برای شهرستان شد.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با بیان اینکه چرا استان ما باید کمترین پرداخت وام در سطح کشور داشته باشد گفت: این برای استان زیبنده نیست، چرا سخت‌گیری‌های بی‌مورد جلوی پای مردم می‌گذارید؟ باید تلاش کنیم و کار را بر مردم سهل بگیریم، البته مردم هم باید به تعهدات خود عمل کنند.

وحدانی خاطرنشان کرد: مسئولیت‌ها تمام میشود و ما می‌مانیم و اعمالمان.

همچنین محمود قلی‌پور رییس حوزه بانک ملی شهرستان کهگیلویه در این دیدار با بیان اینکه بانک‌ها اقتصادی هستند گفت: بانک‌ها باید به سمت منافع خود (سود) قدم بردارند اما با توجه به وجهه دولتی بودن آنها، به عنوان یکی از بال‌های دولت همه تلاش خود را در راستای تسهیلگری به قشر کم‌برخوردار جامعه انجام خواهند داد.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه ۸۰درصد وام‌های بانک ملی قرض‌الحسنه حمایتی هستند افزود: جز در موارد خاص وام بالا، یک ضامن کافی هست و همین‌جا از همکاران می‌خواهم تا جایی که می‌توانند در پرداخت وام‌ها تسهیل‌گری را لحاظ کنند.

تاکید امام جمعه دهدشت بر اهتمام جدی بانک‌ها نسبت به تسهیل‌گری در پرداخت وام‌ها

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انفجار حین مهار آتش در مغازه نقاشی خودرو در رشت