پاف سرویس خواب چیست؟ نکات مهم خرید پاف


آیا تا به‌حال به فیلم‌های انگلیسی دقت کرده‌اید؟ در اکثر فیلم‌هایی که دیده‌ایم، نیمکتی در انتهای تخت‌خواب قرار دارد که افراد برای نشستن از آن استفاده می‌کنند. اسم نیکمتی که در اتاق خواب قرار دارد، پاف سرویس خواب است. این محصول، اجزای اتاق را تکمیل می‌کند و به زیبایی دکوراسیون اتاق خواب می‌افزاید. در این محتوا قصد داریم صفر تا صد نکات مربوط به...

پاف سرویس خواب چیست؟ نکات مهم خرید پاف

آیا تا به‌حال به فیلم‌های انگلیسی دقت کرده‌اید؟ در اکثر فیلم‌هایی که دیده‌ایم، نیمکتی در انتهای تخت‌خواب قرار دارد که افراد برای نشستن از آن استفاده می‌کنند. اسم نیکمتی که در اتاق خواب قرار دارد، پاف سرویس خواب است.

این محصول، اجزای اتاق را تکمیل می‌کند و به زیبایی دکوراسیون اتاق خواب می‌افزاید. در این محتوا قصد داریم صفر تا صد نکات مربوط به انتخاب و خرید پاف را به شما توضیح دهیم. اگر قصد دارید تا دکوراسیون اتاق خود را متحول کنید، مطالعه این محتوا را از دست ندهید.

پاف سرویس خواب چیست؟ نکات مهم خرید پاف

کاربرد پاف سرویس خواب؛ زیبایی در کنار کارآیی

تصور کنید بعد از یک روز کاری خسته‌کننده، وارد اتاق خود می‌شوید. به‌جای نشستن روی تخت و انتقال آلودگی به تشک می‌توانید روی پاف سرویس خواب بنشینید. پاف‌ها به‌عنوان نشیمن اتاق خواب استفاده می‌شوند.

برخی از پاف‌ها، باکس یا فضای تفکیک شده‌ای برای قراردادن کفش و سایر وسایل دارند. اگر اتاق کوچکی دارید، هنگام خرید تخت خواب یا پاف به کشوهای کنار تخت و باکس داخل پاف دقت کنید تا به‌عنوان کمد نیز از آن‌ها استفاده شود.

پاف‌ها از نظر کاربرد انواع مختلفی دارند. پاف پاتختی، میز آرایش و پاف مبل از انواع آن محسوب می‌شوند. تفاوت انواع پاف‌ها در محل قرارگیری و اندازه آن‌ها است. از پاف پاتختی در پایین تخت و با هدف نشستن استفاده می‌شود. پاف‌ مبل نیز به‌عنوان استراحتگاه پا یا میز لپ‌تاپ استفاده کنید.

پاف سرویس خواب برای چه اتاق‌هایی مناسب است؟

تا حالا شده بخواهید برای اتاق خود پاف انتخاب کنید ولی مطمئن نباشید که با دکوراسیون اتاق شما هماهنگ است یا نه؟ هنگام خرید تخت کشو دار یا کلیه لوازم چوبی اتاق، می‌توانید پاف را هماهنگ با رنگ سرویس خواب انتخاب کنید. با خرید پاف رنگی، ظاهر یکنواخت سرویس خواب را پرانرژی و هیجان‌انگیز کنید و هر مدل و طرحی را انتخاب کنید که می‌پسندید. پاف برای اتاق‌های بزرگ، اتاق عروس و اتاق نوجوان مناسب است.

پاف سرویس خواب چیست؟ نکات مهم خرید پاف

آشنایی با انواع پاف سرویس خواب

در قسمت قبل سوال پاف سرویس خواب چیست را توضیح دادیم. دسته‌بندی پاف‌‌ها به دو مدل دسته‌دار و بدون دسته تقسیم می‌شوند. مدل‌های دسته‌دار از نظر ابعاد، بزرگ‌تر هستند و برای اتاق‌هایی مناسب هستند که فضای بیشتری دارند. انتخاب بین پاف دسته‌دار و بدون دسته، کاملاً به طرح تخت خواب و نوع دکوراسیون اتاق بستگی دارد. پاف‌ها سه ویژگی جذاب دارند:

1- به دلیل تنوع بالا برای هر اتاقی مناسب هستند

2- چندکاربردی هستند

3- می‌توانند دکوراسیون اتاق شما را تکمیل کنند

پاف سرویس خواب از نظر ظاهر چیست؟ پاف‌ها از نظر ظاهر و سبک نیز به چند دسته تقسیم می‌شوند، پاف حصیری، پاف مدرن، سلطنتی و چستر. بهتر است در انتخاب سبک پاف، متناسب با سبک دکوراسیون اتاق پیش بروید. در ادامه انواع پاف‌هایی را بررسی می‌کنیم که در اتاق خواب کاربرد دارند.

پاف سرویس خواب چیست؟ نکات مهم خرید پاف

پاف جلوی تخت؛ فضای نشیمن اتاق خواب

پاف‌های پاتختی، نقش یک صندلی را دارند. بسته به اندازه، فضایی برای قراردادن وسایل مختلف و کفش درون آن ساخته. ابعاد پاف جلوی تخت متناسب با ابعاد استاندارد تخت و در مدل‌های پایه‌دار و بدون پایه تولید می‌شوند. برای انتخاب جنس پاف باید به طرح و جنس سرویس خواب توجه شود. پاف‌های لمسه، پارچه ساده و چوبی از متداول‌ترین پاف‌های جلوی تخت محسوب می‌شوند.

برای برخی از خانه‌ها که فضای کمتری دارند امکان استفاده از پاف وجود ندارد؛ زیرا ناچاریم تنها موارد پرکاربرد سرویس خواب چوبی را در اتاق خواب قرار دهیم. به همین دلیل باید از خرید پاف جلوی تخت منصرف شویم و فضا را برای استفاده از وسایل ضروری درنظر بگیریم.

پاف میز آرایش؛ صندلی‌های کوچک و دوست‌داشتنی

پاف میز آرایش از دیگر پاف‌هایی است که در اتاق خواب استفاده می‌شود. سایز آن‌ به نسبت سایر پاف‌ها کوچک‌تر است و ارتفاع مناسب با ارتفاع میز آرایش دارند. استفاده از پاف میز آرایش در اتاق خواب باعث می‌شود تا فضایی مدرن و زیبا را به‌وجود بیاورند. همچنین به دلیل نداشتن تکیه‌گاه، از نظر بصری، فضا را خلوت‌تر نشان دهد. در نتیجه هم برای اتاق‌های بزرگ و مدرن و هم برای اتاق‌های کوچک که فضایی محدود دارند، مناسب هستند.

پاف عثمانی؛ نیکمت‌هایی پفی و حجیم

پاف‌های عثمانی، ابعادی بزرگ‌تر از مدل‌های دیگر دارند که از نیمکت‌های عثمانی در جلوی تخت یا به‌عنوان صندلی نیز استفاده می‌شوند. به‌دلیل بزرگ بودن نیمکت‌های عثمانی، آن‌ها را باکس‌دار می‌سازند تا بتوان به‌عنوان کمد یا جاکفشی نیز از آن‌ها استفاده کرد.

پاف سرویس خواب چیست؟ نکات مهم خرید پاف

نکات مهم برای خرید پاف اتاق خواب

بعد از آشناشدن با کاربرد پاف و انواع آن، نوبت به نحوه انتخاب پاف‌ها می‌رسد. برای خرید پاف، نکاتی وجود دارد که لازم است قبل از خرید درمورد آن آگاه شوید.

انتخاب پارچه قابل شست‌وشو برای پاف

تنوع پارچه‌های پاف زیاد است. جنس بدنه پاف، فلزی یا چوبی است که با پارچه، خز و چرم روکش می‌شوند. نکته مهمی که در انتخاب پاف وجود دارد، قابلیت شست‌وشوی پارچه است. سعی کنید پاف‌هایی را انتخاب کنید که در صورت وجود آلودگی، امکان شسته شدن داشته باشند. حتماً لازم نیست تا جنس پاف با سرویس خوابتان یکسان باشد. گاهی تفاوت در جنس پارچه می‌تواند جذابیت زیادی در دکوراسیون اتاق ایجاد کند.

پاف‌های رنگی؛ انرژی‌بخش اتاق خواب

از آن جایی که تنوع پارچه‌های پاف زیاد است، رنگ‌های آن‌ها نیز متنوع است. انتخاب رنگ‌های خنثی هوشمندانه است و سبکی مینیمال به اتاق شما می‌بخشد. اما برای انتخاب رنگ و طرح پاف هیچ محدودیتی وجود ندارد. پاف‌های سنتی نیز به دلیل داشتن رنگ های متنوع برای افراد علاقه‌مند به سبک سنتی ایرانی، مناسب است. قراردادن پاف‌هایی رنگی در اتاق خواب، در رنگ و سبک دکوراسیون اتاق تنوع ایجاد می‌کند.

ابعاد مناسب پاف برای زیباتر شدن اتاق

پاف‌ها در مدل‌های مختلف، مستطیل، مربع و دایره تولید می‌شوند متناسب با هرسلیقه و نیاز ساخته شده‌اند. پاف پاتختی متناسب با عرض تخت تولید می‌شود. معمولاً عرض مناسب پاف، 10 تا 12 سانت از عرض تخت کمتر بوده زیرا بیشتر بودن عرض پاف در رفت‌وآمد اختلال به‌وجود می‌آورد. همچنین انتخاب پاف با عرض بیشتر از عرض تخت، زیبایی سرویس خواب شما را می‌گیرد.

ارتفاع مناسب پاف‌ها، کوتاه‌تر از ارتفاع تخت است. در برخی از سرویس‌های خواب، پاف هم ارتفاع با تخت طراحی می‌شود. اما به‌هیچ عنوان خرید پاف بلندتر از تخت پیشنهاد نمی‌شود، زیرا زیبایی و جلوه تخت را از بین می‌برد.

خرید پاف ارزان و باکیفیت، فقط با یک کلیک از بلج

در این مقاله سعی کردیم که سوال پاف سرویس خواب چیست را به‌طور کامل پاسخ دهیم و درمورد انواع مختلف پاف‌ها و نحوه ست‌کردن آن با سایر قطعات سرویس خواب توضیح دادیم. امیدواریم اطلاعات این مطلب کاربردی باشد.

به‌یاد باشید مهم‌ترین نکته در هنگام خرید پاف سرویس خواب، انتخاب فروشگاه معتبر و محصول باکیفیت است.فروشگاه بلج، با چند دهه فعالیت، اقدام به تولید و فروش مستقیم و بدون واسطه پاف کرده است. به همین دلیل می‌توانید بالاترین کیفیت را با قیمتی مناسب تهیه کنید.

همچنین فروشگاه بلج امکان خرید اینترنتی و حضوری را دارد و ارسال محصولات به کل کشور انجام می‌شود.شما می‌توانید با مراجعه به سایت Bolej.ir یا تماس با شماره 53138-021، سوالات و نظرات خود را مطرح کنید تا کارشناسان بلج در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دکوراسیون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید