لوسید ایر گرند تورینگ پرفورمنس با قدرت 1050 اسب بخاری معرفی شد


لوسید ایر گرند تورینگ پرفورمنس با قدرت 1050 اسب بخاری معرفی شد

شکی وجود ندارد که لوسید با معرفی خودروی ایر دریم ادیشن ستون‌های صنعت خودرو را به لرزه درآورد. این خودرو با قدرت 1111 اسب بخاری و شعاع حرکتی تخمینی 837 کیلومتری، رقیبی از نظر میزان مسافت طی شده ندارد و جزو سریع‌ترین خودروهای دنیا محسوب می‌شود. البته شما نمی‌توانید مدل دریم ادیشن را خریداری کنید … The post لوسید ایر گرند تورینگ پرفورمنس با قدرت...

شکی وجود ندارد که لوسید با معرفی خودروی ایر دریم ادیشن ستون‌های صنعت خودرو را به لرزه درآورد. این خودرو با قدرت ۱۱۱۱ اسب بخاری و شعاع حرکتی تخمینی ۸۳۷ کیلومتری، رقیبی از نظر میزان مسافت طی شده ندارد و جزو سریع‌ترین خودروهای دنیا محسوب می‌شود. البته شما نمی‌توانید مدل دریم ادیشن را خریداری کنید زیرا این پرچم‌دار ۱۶۹ هزار دلاری حدود یک سال پیش سولد اوت شده است؛ اما از تابستان سال جاری میلادی شما می‌توانید لوسید ایر گرند تورینگ پرفورمنس را با قیمت ۱۰ هزار دلار بیشتر از نسخه دریم ادیشن بخرید.

لوسید ایر گرند تورینگ پرفورمنس با قدرت 1050 اسب بخاری معرفی شد

همان‌گونه که انتظار دارید این خودرو بالاتر از مدل ایر گرند تورینگ قرار می‌گیرد و قدرت ۱۰۵۰ اسب بخاری دارد. البته شعاع حرکتی آن در صورت استفاده از رینگ‌های ۲۱ اینچی به ۷۱۸ کیلومتر می‌رسد. در مقام مقایسه باید گفت ایر گرند تورینگ با یک‌بار شارژ و استفاده از رینگ‌های ۱۹ اینچی شعاع حرکتی ۸۳۰ کیلومتری دارد که در صورت استفاده از رینگ‌های ۲۱ اینچی به ۷۵۵ کیلومتر می‌رسد. شایان ذکر است لوسید برای ایر گرند تورینگ پرفورمنس رینگ‌های ۱۹ اینچی را در نظر نگرفته است.

لوسید ایر گرند تورینگ پرفورمنس با قدرت 1050 اسب بخاری معرفی شد

لوسید می‌گوید ایر گرند تورینگ قدرت ۸۱۹ اسب بخاری دارد بنابراین مدل پرفورمنس تقریباً قدرت هوندا سیویک Si را به این رقم اضافه کرده است. همین قدرت باعث می‌شود سدان لوکس و تازه‌نفس لوسید شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۲.۶ ثانیه‌ای داشته باشد. همچنین استفاده از معماری ۹۰۰ ولتی باعث شده است در عرض ۲۱ دقیقه و با شارژر سریع بتوان به شعاع حرکتی ۴۸۳ کیلومتری دست یافت. پیتر راولینسون مدیرعامل لوسید گفته است:

لوسید ایر گرند تورینگ پرفورمنس پاسخی به تقاضای رو به رشد مشتریان مبنی بر تولید نسخه‌های پرفورمنس مدل ایر است. سرعت قابل‌توجه توسعه و تولید چنین محصولی فقط به خاطر پیشبرد اهداف توسعه قوای محرکه و باتری در داخل خود کارخانه میسر شده است

لوسید ایر گرند تورینگ پرفورمنس با قدرت 1050 اسب بخاری معرفی شد

احتمالاً شما نیز متوجه شده‌اید که ایر گرند تورینگ پرفورمنس با قدرت ۱۰۵۰ اسبی خود کمی کم‌توان‌تر از ایر دریم ادیشن است. این خودرو همچنین شعاع حرکتی مدل پرچم‌دار را ندارد هرچند شتاب دو خودرو تقریباً مشابه است و بنابراین ایر گرند تورینگ پرفورمنس را می‌توان به نوعی جایگزین دریم ادیشن دانست. البته با قیمت پایه ۱۷۹ هزار دلاری، به‌هیچ‌وجه نمی‌توان افزایش قیمت ۱۰ هزار دلاری خودرویی با قدرت و شعاع حرکتی کمتر را نادیده گرفت. لوسید می‌گوید ایر گرند تورینگ پرفورمنس از خرداد سال جاری در آمریکا عرضه خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان