آموزش سوارکاری در پارک‌های کرج


آموزش سوارکاری در پارک‌های کرج

رئیس هیات سوارکاری استان البرز گفت: در سال جاری برای آشنایی بیشتر مردم به فرهنگ سوارکاری آموزش همگانی در این رشته در دستور کار قرار دارد.

آرزو ملک در گفت و گو با ایسنا با اعلام این خبر گفت: با هدف افزایش رویکرد قهرمانی در رشته سوارکاری آموزش همگانی در استان البرز برگزار می‌شود.

ملک افزود: ما آنچه در حوزه قهرمانی در استان البرز پیش بینی کرده بودیم اتفاق افتاد در حال حاضر با برنامه ریزی انجام شده توسط فدراسیون سوارکاری سعی داریم تا در سال جاری بیشتر بر روی آموزش همگانی تمرکز داشته باشیم .

رئیس هیات سوارکاری استان البرز تصریح کرد: به همین منظور جشنواره آموزش همگانی فرهنگ سوارکاری و آشنایی بیشترمردم با اسب در سال جاری با همکاری سازمان سیما و منظر شهرداری کرج در پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهر برگزار خواهد شد.

این مسئول اظهارکرد: از دیگر برنامه‌های این هیات در سال جاری آموزش در حوزه دانش آموزان و دانشجویان است که با برنامه ریزی‌های انجام شده با هیات ورزش های دانش آموزشی و دانشجویی در فصل تابستان این آموزش ها با تخفیفات ویژه با هدف استعداد یابی در این حوزه برگزار خواهد شد.

رئیس هیات سوارکاری استان البرز به اسب‌های اصیل با نژاد خالص ایرانی اشاره کرد و گفت: از دیگر اهداف هیات سوارکاری استان البرز در حوزه همگانی توجه به پرورش اسب‌های نژاد خالص ایرانی است.

وی افزود:در حال حاضر خاستگاه این اسب‌ها در کشور ایران و استان البرز است و علاقه‌مندان می‌توانند با هزینه بسیار پایین این اسب‌ها را که در مقایسه با اسب‌های خارجی از نژاد و قدرت بالاتری برخوردار است تهیه کنند.

ملک افزود: استان البرز بیشترین باشگاه‌های سوارکاری را در کشوردارد و در همین رابطه اسب‌های خالص ایرانی در این استان در حال پرورش است.

این مسئول خاطرنشان کرد: کمیته اسب‌های خالص ایرانی در فدراسیون فعال است و مسابقات اسب‌های خالص ایرانی با هدف افزایش قهرمانی بیشتر سوارکاران برگزار می‌شود .

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سوارکاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل