بر آستان جانان میزبان نعمتی از شاعران آیینی کشور


بر آستان جانان میزبان نعمتی از شاعران آیینی کشور

«برآستان جانان» ویژه برنامه افطار رادیو قرآن و کاری از گروه اطلاع‌رسانی این شبکه رادیویی است که در ایام ماه مبارک رمضان هر روز ساعت 15:25 بصورت زنده با اجرای دکترغلامرضا احمدی و دکتر مرتضی جوادی و به تهیه کنندگی دکتر مرتضی جوادی پخش می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن؛ برنامه بر آستان جانان با محوریت دعا خوانی و مناجات و با پخش ترتیل یک جزء قرآن کریم در هر روز به صورت ترتیل توسط ۳ مرتل به روی آنتن می رود.


نعمتی شاعر آیینی در بخشی از برنامه روز سه شنبه بیست و سوم فروردین ماه مصادف با دهمین روز از ماه مبارک رمضان مهمان بر آستان جانان بود که طی سخنانی گفت: وظیفه ما نشر معارف اهل بیت (ع) است. مقام معظم رهبری (مدظله العالی) می فرمایند: اگر من رهبر نبودم، قطعا یکی از فرماندهان جنگ مجازی می شدم. این فرمایش نشان از جایگاه فضای مجازی دارد . وظیفه ما هم نشر معارف اهل بیت است و وظیفه ما این است که آن را به مخاطبان که سبب رشد معارف دینی آنها می شود، منتقل کنیم.

وی همچنین سروده ای زیبا در وصف حضرت خدیجه کبری (س) تقدیم مخاطبان کرد. مخاطبان در سرتاسر دنیا می توانند از طریق وب سایت www.radioquran.ir از پخش زنده شبکه استفاده و در جریان آخرین خبرهای رادیو قرآن قرار بگیرند و دیدگاه و نظرات خود را از طریق سامانه پیامکی، تلفن گویا و صفحه مجازی شبکه با ما در میان گذارند. از طریق موج اف.ام ردیف ۱۰۰ مگاهرتز شنونده ما باشید.

پایان پیام/35

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تلاش نیروهای امنیتی برای اطفا حریق ناشی از حمله هوایی آمریکا به پایگاه حشد الشعبی