نیازهای جاده ای غرب البرز با حضور وزیر راه بررسی شد


نیازهای جاده ای  غرب البرز با حضور وزیر راه بررسی شد

کرج - ایرنا - نماینده مردم طالقان، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهار باغ استان البرز در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: نیازها و مشکلات غرب این استان در بخش راه سازی با حضور وزیر راه و شهرسازی به صورت ویژه بررسی شد.

«علی حدادی» روز پنجشنبه در حاشیه نشست با وزیر راه و شهرسازی در گفت وگوی تلفنی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به اینکه ۷۰ درصد روستاهای استان البرز در شهرستان‌های طالقان، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهار باغ واقع شده است در زمینه بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی و پدیده طبیعی رانش در برخی از راه‌های روستایی، وزیر راه دستورات لازم را صادر کردند.

وی بیان داشت: یکی از موضوعات بررسی شده در این جلسه جاده هشتگرد به طالقان و تونل نیمه کاره آن بود که با وزیر راه در این خصوص تبادل نظر صورت گرفت و پیگیری‌های لازم برای تکمیل آن انجام شد.

حدادی یادآور شد: پیگیری مطالبات مردم خوب شهر جدید هشتگرد در خصوص حمل و نقل عمومی، بیمارستان شهر جدید هشتگرد و مترو کرج به هشتگرد که باید هر چه زودتر تکمیل شود از دیگر مباحث این نشست بود و دغدغه‌های مردم را به وزیر محترم راه ارائه کردم که وزیر راه نسبت به انجام آنها تاکید کردند و دستورات لازم نیز صادر شد.

وی ادامه داد: جاده ترانزیت یا قدیم هشتگرد به کرج که نیاز به اصلاح هندسی و روشنایی جاده داشت نیز در نشست با وزیر راه و شهرسازی مورد بررسی قرار گرفت.

این نماینده مجلس گفت: در زمینه کمربندی جاده نظرآباد که پروژه مذکور ردیف بودجه نیز دارد به عنوان پروژه نجم آباد - نظرآباد- هشتگرد دستوراتی برای پیگیری از سوی وزیر راه و شهرسازی داده شد.

حدادی افزود: همچنین از وزیر راه و شهرسازی دستورات لازم برای رفع مشکل کمبود ماشین آلات سنگین در شهرستان غرب استان البرز و تجهیز مسیرهای کوهستانی به ماشین‌های برف روب را گرفتم.

نماینده طالقان، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی گفت: مباحث پهنه بندی شهرستان‌های غرب استان البرز نیز با تاکید وزیر راه و شهرسازی مورد توجه قرار گرفت.

حدادی بیان داشت: تعریض جاده سهیلیه با تامین اعتبارات لازم و پلراه آهن هشتگرد، پروژه نیمه تمامی که چندین سال است برجای مانده نیز در نشست با وزیر راه و شهرسازی مورد توجه قرار گرفت و دستور لازم در جهت تکمیل آن صادر شد.

استان البرز دارای یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است و ۱۸ درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه های این استان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف: سران ارمنستان به دنبال برهم زدن روابط با روسیه هستند