لزوم اقناع سازی برای واکسیناسیون در آذربایجان غربی


لزوم اقناع سازی برای واکسیناسیون در آذربایجان غربی

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی خواستار مشارکت و همکاری همه جانبه کلیه دستگاه های اجرایی در مقابله با بیماری کرونا شده و تاکید کرد: اقدامات پیشگیرانه و رعایت پروتکل های بهداشتی ضروری است.

رضا ابراهیمی امروز ۲۵ فروردین در جلسه ستاد استانی کرونا با اعلام اینکه در حال حاضر وضعیت کنترل بیماری کرونا در حد نسبتاً مطلوب بوده اما خطر عادی انگاری شرایط وجود دارد، افزود: اقناع سازی جامعه برای انجام واکسیناسیون کووید-۱۹ و رعایت پروتکل های بهداشتی با استفاده از تمام ظرفیت های موجود ضروری است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی به اهمیت موضوع اطلاع رسانی و اقناع مردم بخصوص والدین دانش آموزان اشاره کرده و افزود: نقش دانش آموزان در انتقال آگاهی های بهداشتی در بین خانواده ها مهم و کلیدی می باشد و اداره آموزش و پرورش و مدیران مدارس از تمامی ظرفیت های موجود برای استفاده از این توان در راستای اقناع و آموزش دانش آموزان برای انجام واکسیناسیون در پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا و رعایت پروتکل ها و شیوه نامه های بهداشتی اقدام کنند.

ابراهیمی در ادامه خاطرنشان کرد: روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها نیز در جلسه ستاد شهرستانی مدیریت بیماری کرونا حضور یابند.

دکتر ریخته گر، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان نیز در این جلسه ضمن اشاره به آخرین وضعیت پاندمی بیماری کووید-۱۹ در جهان و کشور و درخصوص آخرین رنگ بندی کشور گفت: در کشور از لحاظ وضعیت کرونا ۳۴ شهر قرمز، ۶۹ شهر نارنجی، ۲۹۱ شهر زرد و ۵۴ شهر آبی داریم.

وی به نقش بسیار مهم واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی در بهبود وضعیت تاکید کرده و افزود: در استان ما نیز در حال حاضر شهر قرمز نداشته و ۴ شهر نارنجی، ۸ شهر زرد و ۵ شهر آبی می باشد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس