فیفا پلاس شروع به کار کرد؛ مجانی و بدون فیلتر با فوتبال زندگی کنید!


فیفا پلاس شروع به کار کرد؛ مجانی و بدون فیلتر با فوتبال زندگی کنید!

در یک خبر خوب برای علاقه‌مندان به فوتبال، فدراسیون بین‌المللی فوتبال سرویس استریم ویدئویی مجانی خود را به نام فیفا+ (پلاس) معرفی کرد. شما با استفاده از این سرویس مجانی که فیلتر هم نیست، می‌توانید در سال بیش از 40,000 مسابقه پخش زنده، فیلم‌ها، سریال‌ها و مستندهای فوتبالی را تماشا کنید. جزئیات بیشتر و آدرس سرویس فیفا پلاس را در ادامه همین نوشتار...

در یک خبر خوب برای علاقه‌مندان به فوتبال، فدراسیون بین‌المللی فوتبال سرویس استریم ویدئویی مجانی خود را به نام فیفا+ (پلاس) معرفی کرد. شما با استفاده از این سرویس مجانی که فیلتر هم نیست، می‌توانید در سال بیش از 40,000 مسابقه پخش زنده، فیلم‌ها، سریال‌ها و مستندهای فوتبالی را تماشا کنید. جزئیات بیشتر و آدرس سرویس فیفا پلاس را در ادامه همین نوشتار بخوانید.

پلتفرم استریمینگ جدید فیفا به علاقه‌مندان به فوتبال این امکان را می‌دهد تا مسابقات فوتبال از سراسر دنیا را تماشا کنند. فدراسیون بین‌المللی فوتبال وعده استریم زنده بیش از چهل هزار دیدار در سال را داده است که شامل فوتبال زنان و جوانان هم می‌شود.

در ماه اول راه اندازی فیفا پلاس کاربران می‌توانند 1400 مسابقه از لیگ برتر عراق، لیگ برتر اتیوپی و لیگ حرفه‌ای نیجریه را تماشا کنند. البته قرار نیست مسابقات دیدنی فوتبال تنها به لیگ‌های مزبور محدود شود و فیفا به مرور لیگ‌های کشورهای بیشتری را به فیفا پلاس اضافه خواهد کرد.

فیفا پلاس شروع به کار کرد؛ مجانی و بدون فیلتر با فوتبال زندگی کنید!

همچنین سرویس +FIFA امکان تماشای آرشیو خود را به کاربران می‌دهد که شامل دو هزار ساعت محتوا می‌شود. آرشیو فیفا پلاس هم اکنون فعال است و شما می‌توانید بیش از 2500 ویدئو مربوط به هفت دهه اخیر را تماشا کنید.

برای اطلاع از خبرهای فوتبالی روز کافی است به بخش Match Centre پلتفرم فیفا پلاس سر بزنید تا هیچ چیز را از دست ندهید. همچنین شما می‌توانید برخی از محتواهای اختصاصی فیفا نظیر زندگی نامه رونالدینهو را تماشا کنید و از آن لذت ببرید.

در حال حاضر سرویس فیفا پلاس مجانی و بدون فیلتر است، با این حال تضمینی وجود ندارد که در آینده به طور کامل یا بخشی از آن پولی نشود.+FIFA در چندین زبان از جمله انگلیسی پخش می شود اما طی ماه های پیش رو شاهد اضافه شدن زبان های بیشتری خواهیم بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش