ضرورت توزیع مرغ تنظیم بازاری در هرمزگان از بین رفته است


ضرورت توزیع مرغ تنظیم بازاری در هرمزگان از بین رفته است

بندرعباس - ایرنا - مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: اکنون شرایط توزیع مرغ در این استان عادی بوده و ضرورت توزیع مرغ تنظیم بازاری (مرغ منجمد) از بین رفته و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

کوروش صادقی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اکنون مرغ گرم به وفور و کفایت از طریق شبکه مرغداری‌ها و کشتارگاه‌ها به بازار مصرف به قیمت ۳۱۰ هزار ریال در هرمزگان توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: همین هم موجب شده ضرورتی برای توزیع مرغ منجمد یا همان تنظیم بازاری وجود نداشته باشد و این مرغ تنها از طریق شبکه یکی از فروشگاه‌ها توزیع می‌شود.

در انتهای اسفند ۱۴۰۰ و ابتدای سال جاری بنابه گفته‌های مدیرعامل اتحادیه مرغداران هرمزگان، تقاضا برای مرغ گرم در این استان با توجه به ورود مسافران و گردشگران نوروزی، به شدت افزایش یافته و به بیش از میزان تولید رسیده بود.

سید مرتضی موسوی همچنین گفته بود نیاز هرمزگان در روزهای عادی ۱۱۰ تا ۱۲۰ تن مرغ گرم بوده اما در یک روز در تعطیلی‌های نوروز، افزون بر ۱۸۰ تن مرغ کشتار و روانه بازار مصرف شد.

وی ادامه داد: سعی شده باقی نیاز این استان به مرغ گرم با توزیع مرغ منجمد جبران مدیریت شود که این کار باعث شد احساس کمبود در بازار ایجاد نشود و مرغ گرم در بازار به قیمت ۳۱۰ هزار ریال و مرغ منجمد با قیمت ۲۰۰ هزار ریال به فروش رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک