خرید گیفت کارت ارزان در وبسایت GiftCard.iR


خرید گیفت کارت ارزان در وبسایت GiftCard.iR

خرید گیفت کارت و گیفت کارت در اصل همان پولی می باشد که از قبل پرداخت شده است. شما فرض کنید که جهت رفتن به یک رستوران میزان مشخصی پول باید پرداخت کنید. نوشته خرید گیفت کارت ارزان در وبسایت GiftCard.iR (https://tejaratnews.com/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%da%af%db%8c%d9%81%d8%aa-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%aa-%d8%a7%d8%b1%d8%b2%d8%a7%d9%86) اولین بار در...

خرید گیفت کارت و گیفت کارت در اصل همان پولی می باشد که از قبل پرداخت شده است. شما فرض کنید که جهت رفتن به یک رستوران میزان مشخصی پول باید پرداخت کنید. اکنون من به عنوان دوست شما برایتان یک ژتون ارسال می کنم که می توانید با کمک آن به مقدار مشخصی که از پیش پرداخت نموده ام از رستوران غذا تهیه کنید.

گیفت کارت هم چنین حالتی دارد در اصل با خرید گیفت کارت از سایت گیفت کارت ٬ می توانید اکانت خود را شارژ کنید و از فروشگاه های اینترنتی خارجی خریدتان را انجام دهید.

برای خرید گیفت کارت های مختلف می توانید به فروشگاه GiftCard.iR مراجعه کنید و از این فروشگاه گیفت کارت مورد نظرتان را به صورت اورجینال خریداری کنید.

از جمله محصولات فروشگاه اینترنتی گیفت کارت

گیفت کارت اپل آیتونز

گیفت کارت اپل آیتونز برای خرید نرم افزار از اپل استور کاربرد دارد. پس از تهیه گیفت کارت اپل و شارژ اکانتApple خود به وسیله موبایل یا برنامه آیتونز استور وارد فروشگاه اپل شوید و نرم افزارهای رایگان یا غیر رایگان را دانلود و نصب نمایید. بد نیست بدانید که اپل در قبال فروش اپلیکیشن هایش بعضاٌ TAX یا مالیات از شما دریافت می کند.

گیفت کارت پلی استیشن

گیفت کارت پلی استیشن نیز مثل هر گیفت کارت دیگری دارای یک کد اورجینال می ‌باشد که با فعال نمودن آن کد حساب کاربریتان شارژ خواهد شد. در اصل کاربرها با استفاده از این گیفت کارت می ‌توانند به جای پرداخت با پول نقد ، پرداختی را به‌ کمک این کارت صورت دهند.

برای تهیه انواع محصولات و خدمات از استور پلی استیشن به گیفت کارت پلی استیشن نیاز است. خرید انواع گیم ‌ها ، پیش خرید بازی ها ، استفاده از تخفیفات ، تهیه تم های آنلاین و پرداخت های درون بازی ها همگی با گیفت کارت پلی استیشن و شارژ اکانت خود امکان پذیر می باشد.

گیفت کارت گوگل پلی

گیفت کارت گوگل پلی برای کاربران ایرانی نیز مفید است زیرا با مشکلاتی در خرید از فروشگاه گوگل روبرو بودند. در سال ۲۰۱۳ بود که این دست از مشکلات حل شد و کلیه کاربرانی که از نسخه Market استفاده می نمودند به صورت اتوماتیک به ورژن گوگل پلی ، به روز رسانی شدند. در آخر هم با لغو تحریم توسط شرکت گوگل استفاده از گیفت کارت پلی استور هم بدون مشکل صورت پذیرفت.

گیفت کارت استیم والت

گیفت کارت استیم امکان دسترسی شما به تمامی بازی‌ های ارائه شده در این سرویس را می دهد. طرح شخصی سازی استیم که به‌ تازگی عرضه شده است به شما کمک می‌ کند که گیم های استیم بر اساس علاقه و میل شما در اختیارتان قرار بگیرند. استیم با این کار می ‌خواهد کاربران و پلیرها فقط به او رجوع کنند.

گیفت کارت ایکس باکس

گیفت کارت ایکس باکس توسط شرکت مایکروسافت ارائه شده است. این کمپانی نیز همانند بزرگ‌ ترین شرکت های موفق جهان که خدماتی در زمینه تجارت الکترونیک ارائه می ‌دهند ، برای محصولات خود گیفت کارت ایکس باکس را طراحی کرد که به ‌وسیله آن می شود بی نیاز از کارت اعتباری بین ‌المللی برای خرید محتوا و کالاهای تولیدی این کمپانی اقدام کرد.

گیفت کارت ریزر گلد

گیفت کارت ریزر گلد یک بخش ویژه و کاربردی برای مخاطبان است که می ‌توانند آنرا به صورت آنلاین از فروشگاه گیفت کارت خریداری نمایند.

این گیفت کارت که قبلاٌ با نام گیفت کارت ریکستی کد شناسایی می شد ، یک ارز مجازی مستقل است که می ‌توان از آن در اکثر گیم ‌های ویدئویی استفاده نمود. تعداد این گیم ‌های ویدئویی به بیش از ۳۰۰۰۰ بازی می ‌رسند.

سایت گیفت کارت بیش از ۱۲ سال است که در حوزه فروش گیفت کارت و جم فعالیت موفق دارد و دارای درگاه بانکی مطمئن و پشتیبانی شبانه روزی می باشد. شما بعد از خرید به شکل فوری محصول خود را دریافت می نمایید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گیتی آذرپی درگذشت