تفتیان توقع جامعه دوومیدانی را برآورده نکرد/ احسان حدادی شرایط خوبی دارد


تفتیان توقع جامعه دوومیدانی را برآورده نکرد/ احسان حدادی شرایط خوبی دارد

دبیر فدراسیون دوومیدانی می‌گوید عملکرد حسن تفتیان در مسابقات داخل سالن قهرمانی جهان توقع فدراسیون و جامعه دوومیدانی را برآورده نکرد.

به گزارش ایسنا، در حالی که حسن تفتیان پیش از مسابقات داخل سالن قهرمانی جهان در اردوی فرانسه حضور داشت و انتظار بر این بود که عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد اما عملکرد خوبی نداشت و نتوانست به نیمه‌نهایی صعود کند. با این حال تفتیان با پشت سر گذاشتن این مسابقات در فکر بازی‌های آسیایی است و باید دید که تا آن زمان چه برنامه‌ای را دنبال می‌کند.

علی رضایی دبیر فدراسیون دوومیدانی در مورد اردوی خارجی تفتیان قبل از مسابقات جهانی و نتایجی که کسب کرد به ایسنا گفت: فدراسیون برای اردوهای خارجی این دوستان به میزان هزینه اردوهای داخلی پرداخت کرده است و مابقی را از طریق اسپانسر یا هزینه شخصی تامین کرده‌اند. این موضوع به خودشان مربوط است اما فدراسیون هزینه‌های آنچنانی که جامعه دوومیدانی تصور می‌کند را پرداخت نکرده است.

او در مورد عملکرد تفتیان در داخل سالن قهرمانی جهان که موفق به صعود از مرحله مقدماتی نشد، بیان کرد: آقای تفتیان عددی که مورد نظر خودش و ما بود را به دست نیاورده است. خودش راضی نبود و توقع ما هم برآورده نشد. به هر حال ورزشکاری است که رکوردها و اعداد خوبی به دست آورده، در مسابقات داخل سالن جهان پنجم شده و عملکردش با رکوردی که پیش از این ثبت کرده فاصله داشت. بنابراین مورد تایید خودش، ‌جامعه دوومیدانی و فدراسیون نبود.

او افزود: قطعا این ورزشکار تلاش می‌کند که بهترین نتیجه را برای خودش و کشور به دست بیاورد. او در سطح آسیا تنها مدال بازی‌های آسیایی را ندارد و سعی می‌کند که آن را به دست بیاورد. البته برای اعزام به بازی‌های آسیایی باید در مسابقات هدف فدراسیون شرکت کند و حدنصاب‌های لازم را به دست بیاورد.

رضایی در مورد وضعیت احسان حدادی هم بیان کرد: دو اردوی یک ماهه قبل از عید در کیش داشت. او هم در مسابقات هدف فدراسیون شرکت می‌کند و از نظر سلامت و آمادگی جسمانی شرایط خیلی بهتری نسبت به گذشته دارد اما باید تمام این مسائل با حضور در مسابقات هدف فدراسیون ثابت شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله جنگنده‌های اسرائیل به مسجدی در غزه/ تشدید عملیات در کرانه باختری