رشد 114 میلیاردتومانی درآمد‌های ایرالکو


با مقایسه درآمد‌های هفتگی این شرکت آلومینیومی می‌توان دریافت که ریزش‌های درآمدی حدود یک ماه پیش را جبران کرد و درحدود 184 درصد درآمد‌ها افزایش پیدا کرد.

رشد 114 میلیاردتومانی درآمد‌های "ایرالکو"

به گزارش گروه کالایی بورس نیوز، دومین هفته معاملاتی سال جدید منتهی به ۲۶ فروردین‌ماه، آنچنان به کام شرکت آلومینیوم ایران (ایرالکو) نبود.

با مقایسه درآمد‌های هفتگی این شرکت آلومینیومی می‌توان دریافت که ریزش‌های درآمدی حدود یک ماه پیش را جبران کرد و درحدود ۱۸۴ درصد درآمد‌ها افزایش پیدا کرد.

این رشد درآمدی به نسبت هفته گذشته برابر با ۱۱۴ میلیارد تومان بود تا تمام درآمد این شرکت در این هفته به ۱۷۶ میلیارد تومان برسد.

رشد 114 میلیاردتومانی درآمد‌های "ایرالکو"

شمش ۹۹,۸

در ابتدا باید اشاره داشت که این شمش در ۴ نوبت معامله، تمام عرضه ۱,۵ هزارتنی را به فروش رساند و با این مقدار فروش وزنی توانست درآمد ۱۲۹ میلیارد و ۴۶۶ میلیون تنی را بدست آورد.

شمش ۹۹,۷۵

در ادامه باید اظهارکرد که شمش ۹۹,۷۵ این شرکت پر حجم‌ترین عرضه سبدکالایی این شرکت، مجددا در این هفته ۳,۳ هزار تن از این کالا را به رینگ معاملات آورد اما؛ خریداران ۲۵۰ تن از کالا را خریداری کردند.

مجموع درآمد ایرالکو از فروش شمش به ۲۱ میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان رسید.

شمش آلیاژی

از سوی دیگر، باید اشاره به حجم ۲,۴ تنی شمش آلیاژی اشاره داشت که این کالا نیز مورد استقبال مشتریان قرار نگرفت و تنها ۱۷۵ تن از این کالا توسط مشتریان خریداری شد و درآمد ۱۸ میلیارد و ۵۹۶ میلیون تومانی را هم به ثبت رساند.

بیلت

درآخر نیز باید به حجم ۵۰۰ تنی شمش اشاره داشت که تمام آن فروخته شد و ۶ میلیارد و ۹۸۶ میلیون درآمد نیز برای این شرکت به ثبت رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انتظار