اجرای طرح بهار قرآن در دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) اصفهان


اجرای طرح بهار قرآن در دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) اصفهان

رئیس دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) اصفهان از اجرای طرح بهار قرآن در ماه مبارک رمضان خبر داد.

محسن حاج کاظمیان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: رمضان ماهی است که درهای آسمان به روی بندگان گشوده می‌شود و فرصتی است برای سفر انسان به درون خود و زدودن اخلاق‌ها و رفتارهایی که فرصت بندگی را در طول سال از فرد سلب می‌کند و مانع این می‌شود که انسان به قرب الهی و جایگاه اصلی‌اش در نظام خلقت دست پیدا کند و برای مسلمانان بسیار فرخنده و با برکت است.

وی ادامه داد: باتوجه به اهمیت قرآن در این ماه مبارک و خط مشی این دانشگاه در عرصه انس بیشتر با قرآن، طرح بزرگ بهار قرآن را با استفاده از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی با حضور علاقه‌مندان به قرآن اجرا کند.

حاج کاظمیان افزود: باتوجه به حضور گسترده دانشجویان و علاقه مندان در این طرح و گستره فراوان و ضریب نفوذ شبکه‌های اجتماعی در این دوران، ارسال محتواهای قرآنی به سهولت امکان‌پذیر است، بنابراین ما با استفاده از این فضا به تبلیغ قرآن می‌پردازیم.

وی ادامه داد: در این طرح دانشجویان فارغ التحصیل و دانشجویان در حال تحصیل با ما همکاری می‌کنند تا مبلغان خوب قرآن باشند. امید است بتوانیم با این طرح قدم کوچکی در راستای اعتلای هرچه بیشتر قرآن کریم در ایام مبارک داشته باشیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان