کشف 120 مدرک شناسایی از مخفیگاه سارق سابقه دار


سارق سابقه داری که در نقاط مختلف استان تهران اقدام به کیف قاپی و سرقت اموال شهروندان می‌کرد، با هوشیاری پلیس پاکدشت دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت گفت: همکاران ما در حین گشت زنی سطح حوزه استحفاظی به فردی که مقداری ادوات به همراه داشته است، مشکوک می‌شوند و وی را به پلیس آگاهی منتقل می‌کنند.

سرهنگ مرادی افزود: در بازجویی از این فرد مشخص شد که وی سارقی سابقه دار است که در نقاط مختلف استان تهران اقدام به سرقت محتویات خودرو، لوازم و تجهیزات کارگاه‌های صنعتی و مغازه‌ها و همچنین کیف قاپی می‌کرده است.

این مقام انتظامی گفت: بیش از ۲۰ جلد شناسنامه و ۱۰۰ عدد کارت ملی مربوط به شهروندان ساکن نقاط مختلف کشور هم از مخفیگاه این فرد کشف ضبط شد.

سرهنگ مرادی افزود: تاکنون ۷۰ نفر در خصوص این پرونده به کلانتری ۱۱ مرکزی شهرستان پاکدشت مراجعه کردند و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری همدستان مرتبط با این فرد همچنان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت در پایان از شهروندان ساکن استان تهران که طی یکسال گذشته به این روش از آن‌ها سرقت شده است، درخواست کرد به کلانتری ۱۱ پاکدشت مراجعه کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها