دو سال پس از عرضه، گلکسی S20 با مشکل گسترده در نمایشگر روبه‌رو شده است


دو سال پس از عرضه، گلکسی S20 با مشکل گسترده در نمایشگر روبه‌رو شده است

شماری از کاربران گلکسی S20 که به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید را نصب کرده‌اند از پدیدار شدن خط صورتی یا سبز روی نمایشگر خبر می‌دهند، آن هم در شرایطی که دوره‌ی گارانتی گوشی به پایان رسیده است.

عرضه‌ی گوشی‌های سری گلکسی S20 اتفاق مهمی در تاریخ سامسونگ محسوب می‌شود چون شرکت کره‌ای ازطریق این خانواده، گوشی‌های سری گلکسی S را وارد دوران جدیدی کرد. شماری از کاربران علاقه‌ی زیادی به گلکسی S20 نشان ندادند، اما این گوشی‌ها به‌خوبی ثابت کردند سامسونگ برای حفظ جایگاه خود در صنعت موبایل هیچ‌گاه دست از تلاش برنمی‌دارد.

با وجود تلاش‌های سامسونگ برای عرضه‌ی دستگاه‌هایی بی‌نقص، حدوداً چند ماه قبل کاربران گزارش دادند که نمایشگر گوشی‌های این خانواده با مشکلاتی دست‌و‌پنجه نرم می‌کند. مدت‌زمان ضمانت گوشی اکثر کاربران به اتمام رسیده و این یعنی دارندگان گلکسی S20 برای تعویض نمایشگر مجبورند هزینه‌ی زیادی را متحمل شوند.

براساس آنچه Wccftech می‌نویسد، مشکل نمایشگر سری گلکسی S20 به‌‌صورت گسترده مشاهده شده است. کاربران به‌طور مشخص‌تر می‌گویند نمایشگر گوشی‌ خطی سبز یا صورتی به نمایش می‌گذارد.

برای شماری از کاربران، مشکل نمایشگر گلکسی S20 پس از نصب به‌روزرسانی جدید ظاهر شده، بااین‌حال بسیاری از کاربران می‌گویند این مشکل را قبل از نصب به‌روزرسانی نیز دیده‌اند. این یعنی احتمالاً دلیل نمایش خط صورتی یا سبز روی نمایشگر گلکسی S20، به‌روزرسانی نرم‌افزاری نیست.

دو سال پس از عرضه، گلکسی S20 با مشکل گسترده در نمایشگر روبه‌رو شده است

کاربری در توییتر می‌نویسد گوشی‌اش را ۱۵ ماه پیش خریده و دستگاه هرگز از دستش نیافتاده و ضربه نخورده است. او می‌گوید: «امروز عصر خطی سبز به‌صورت اتفاقی روی نمایشگر گلکسی S20 پلاس من ظاهر شد؛ پس از نصب به‌روزرسانی نرم‌افزاری و در زمانی که دوره‌ی ضمانت تمام شده است.»

چنین مشکلاتی گاهی اوقات به دلیل آسیب دیدن نمایشگر ایجاد می‌شوند. از آنجاکه تعداد کاربرانی که با مشکل مواجه شده‌اند به مرور زمان افزایش می‌یابد، احتمالاً با مشکلی سخت‌افزاری مواجه هستیم. گوشی‌های سری گلکسی S20 به هنگام عرضه‌ی اولیه به بازار نیز با مشکلاتی مواجه شدند اما سامسونگ سریعاً دست به کار شد و با به‌روزرسانی نرم‌افزاری مشکل را رفع کرد.

این نخستین باری نیست که از مشکل نمایشگر در گلکسی S20 می‌شنویم. سال گذشته برخی از کاربران گفتند نمایشگر گلکسی S20 به‌طور کامل سفید یا سبز شده است و عملاً امکان استفاده از گوشی وجود ندارد. گلکسی S20 FE نیز مشکلاتی در نمایشگرش داشت که توسط سامسونگ رفع شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی